Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisten niin vaikea antaa anteeksi yksi raivokohtaus? Hullun maine vain pysyy.

Vierailija
18.07.2021 |

Aikoinaan sain raivarit eräissä illanistujaisissa olin silloin n. 27v-30. Tästä on aikaa yli 20v.

Pistin kämpän sisustuksen uusiksi. Aloin siis riehua kännissä ja lopulta ajoin sorkkaraudan kanssa koko 6 henkisen porukan pihalle vaimoani myöten.

Tiedän kauhea teko, mutta minua pidetään tänä päivänäkin vielä hulluna.
Muuten olen ihan leppoisa ja rauhallinen. En saa enää hillitsemättömiä raivokohtauksia.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei uskalla ottaa selvää.

Vierailija
2/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan normaali saa edes yhtä tuollaista kohtausta elämänsä aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. 48v riehumatta eikä ole käynyt mielessäkään noin riehua. Koskaan ei voi tietää varmasti milloin seuraavan kerran sekoat.

Vierailija
4/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kissa pöydälle ja kerro avoimesti silloisista tunteistasi ja elämäntilanteestasi.

Vierailija
5/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli syynä? Onko ko. syy poistunut ja tietävätkö muutkin tämän?

Vierailija
6/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan siitä nautitaan kun joku hullu järjestää jotain draamaa.

Vierailija
7/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. 48v riehumatta eikä ole käynyt mielessäkään noin riehua. Koskaan ei voi tietää varmasti milloin seuraavan kerran sekoat.

Vaari ei näköjään ole vielä tuohon ikään mennessä ymmärtänyt, että alkoholilla on suuren suuri osuus väkivaltajutuissa.

Vierailija
8/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi juttu. Luulisi että ihmiset ovat tuossa ajassa jo unohtaneet. Kyllähän moni muukin töppäilee kännissä etkä kuitenkaan pahoinpidellyt ketään.

Vierailija
9/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hullu aina hullu.

Vierailija
10/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta aloin nauraa😂

Vierailija
11/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sattuuhan noita. . Jollekin sattuu vähän enemmän näköjään

Vierailija
12/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen nauruun.

Vierailija
13/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut teot ovat sellaisia että se on kerrasta poikki. Ei kenelläkään ole mitään velvollisuutta antaa anteeksi. Enpä itse ainakaan suostuisi iltaa istumaan tyypin kanssa, jota olen joutunut pelkäämään. Ihan sama oliko vuosi vai 20 vuotta sitten.

Vierailija
14/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun minä tiedän, etten saa raivareita enää. Se oli ainoa kerta ja silloinkin halusin pelotella vain. T. Ap

Vierailija
15/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun minä tiedän, etten saa raivareita enää. Se oli ainoa kerta ja silloinkin halusin pelotella vain. T. Ap

Hullu siis. Tuskin olet miksikään siitä muuttunut.

Vierailija
16/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi känni sekoamisriehumiset on ihan vit*n pelottavia. Niitä ehkä huvittaa tuo jotka eivät tuollaista nähneet. Sitä pakokauhun tunnetta on vaikea edes kuvailla, kun oikeasti olet siinä tilanteessa, että pakenet ihmistä joka eleillään viestii perässäsi, että aikoo tappaa sinut.

Eikä varmuutta kuinka järjissään tyyppi edes on. En itsekkään antaisi anteeksi.

Vierailija
17/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut teot ovat sellaisia että se on kerrasta poikki. Ei kenelläkään ole mitään velvollisuutta antaa anteeksi. Enpä itse ainakaan suostuisi iltaa istumaan tyypin kanssa, jota olen joutunut pelkäämään. Ihan sama oliko vuosi vai 20 vuotta sitten.

Tämä. Koko ajan istuis jäykkänä ja miettis milloin taas seotaan. Ei kiitos koskaan enää. Jos kuulen että tyyppi on mennyt terapiaan ja oppinut sieltä jotain voisin harkita , muuten ei.

Vierailija
18/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tapahtuu sen verran väkivaltarikoksia, että ihmiset eivät ota mitään riskiä, varsinkin jos joku käytti runsaasti alkoholia. Ehkä muut ihmiset eivät ajattele sinua "hulluna", koska eivät edes tiedä takavuosien tapahtumasta, ellet käytä alkoholia reippaasti jne.

Vierailija
19/19 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin piikkiin aina laitetaan kaikki riehumiset, mutta ei ymmärretä sitten olla käyttämättä sitä alkoholia, jos niitä riehumisia sitten tulee toistuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi