Miksi ihmiset menee puistojen nurmikoille istumaan - en ole koskaan ymmärtänyt mitä hienoa siinä on?
Ja nämä istujat ovat nuorisoa ja aikusia nuoria, yleensä kuitenkin alle 40 vuotiaita, koskaan siellä ei näe esimerkiksi yli 60 vuotiaita. Miksei 50-70 vuotiaat ei mene istumaan nurmikolle?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Juu. Usein kaupungin nurmikolla moni käyttää koiraansa, voi olla aineidenkäyttäjiä, humalaiset pissivät, linnut sotkevat, lasinsirua, roskaa ja luoja ties mitä. Ei ole kuin ennen vanhaan. Säälittää kun rusakot ja poikaset sotkevat itsensä ihmisten syytämään krääsään.
Punkit viihtyy myös nurmikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä niitä joiden pitää kysellä. Mene nurmikolle istumaan. Voi olla ettei ole sinun juttusi, eikä se ole keltään pois.
Sivistyneet ihmiset istuu penkeillä, ei nurmikolla joka on junttimaista.
Nimenomaan kun mennään piknikille on huopa mukana, jonka päälle istahdetaan.
Tylsää olis syödä hyvät piknik eväät lautasliinoineen ja hyvine juomineen vierekkäin istuen puiston penkillä.
Huovalla istuen näkee toisen kasvot koko ajan ja tunnelma rennompaa.
En mä enää viitsi nurmikolla istua kun siellä voi olla punkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä niitä joiden pitää kysellä. Mene nurmikolle istumaan. Voi olla ettei ole sinun juttusi, eikä se ole keltään pois.
Mitä sitten, eihän siitä ollut edes kyse. Miksi ei saisi olla junttimainen jos tykkää? Mene korottamaan itseäsi muualle.
Ketkä tynnirissä asuvat täällä taas tänään kirjoittelee.
Juuri ne, jotka eivät omasta kämpästään hievahdakaan oli kesä tai talvi.
Silti arvostelevat niitä, jotka osaavat ja haluavat nauttia kesästä ulkoilmassa.
Puhdasta kateutta tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
tuo on jo typerää. Ethän sitten autoile tai muutenkaan ole liikenteessä?
Muutaman kerran nuorena kokeilin, koska se oli niin "coolia". Edes hyväkuntoisena ja laihana nuorena naisena se ei tuntunut mukavalta. Tuoli ja pöytä yhdistelmä on paljon parempi syömistä ja lukemista varten.
Onneksi nykyään ei tarvitse enää esittää, vaan voi olla oma itsensä ja tekemättä mitään epämukavaa.
PS. En ole vielä tavannut ketään joka pitäisi nurmikolla istumista mukavana. Se on enemmänkin pakko, jos ei ole parempaa paikkaa.
Punkkihysteria on kyllä huvittavaa. Massapsykoosi on taas vauhdissa. Montako ihmistä punkit tappaa vuosittain? Entä lemmikit ja kotieläimet? Liikenne? Lihavuus? Tupakka? Alkoholi? Huumeet? Massapsykoosit?
Vierailija kirjoitti:
Kainilla ei ole omaa pihaa jossa istuskella.
Onkohan Abelilla? Menisi sinne, veljensä luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan kun mennään piknikille on huopa mukana, jonka päälle istahdetaan.
Tylsää olis syödä hyvät piknik eväät lautasliinoineen ja hyvine juomineen vierekkäin istuen puiston penkillä.
Huovalla istuen näkee toisen kasvot koko ajan ja tunnelma rennompaa.
Minkälaisessa asennossa siellä maassa kuuluu istua aikuisen miehen? En minä ainakaan pysty kovin kauaa istumaan sellaisessa asennossa jossa en voi nojata selkänojaan tai kyhjöttäen eteen päin jalat ristiin taitettuna. Kyllä olisi paikat jumissa.
Vierailija kirjoitti:
Silti arvostelevat niitä, jotka osaavat ja haluavat nauttia kesästä ulkoilmassa.
Juu, me köyhät istumme omassa pihassa vehreyden ja kukkien keskellä, kurjaa täällä on ystävien kanssa oleskella. Ei ole koiranpaskoja eikä roskia, voi meitä raukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuo on jo typerää. Ethän sitten autoile tai muutenkaan ole liikenteessä?
No ei yhtään ole. Niitä on nurmikoilla ihan tutkitusti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Abel voisi kutsua sen luokseen sitten?
Vierailija kirjoitti:
Punkkihysteria on kyllä huvittavaa. Massapsykoosi on taas vauhdissa. Montako ihmistä punkit tappaa vuosittain? Entä lemmikit ja kotieläimet? Liikenne? Lihavuus? Tupakka? Alkoholi? Huumeet? Massapsykoosit?
En tiedä montako edellä mainittua punkit ovat tappaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Abel voisi kutsua sen luokseen sitten?
🤔 Sen kun tietäisi.
Nurmikolla istuminen on mukavaa. Mökilläkin istun lähes aina nurmikolla, vaikka siellä on tuolejakin tarjolla. Kotonakin istun monesti lattialla. Se, että se on jonkun mielestä epämukavaa ei tarkoita sitä, että se olisi kaikkien mielestä epämukavaa.
Etenkin hellejakson aikana istuin paljon puistoissa nurmikolla koirien kanssa, koska siellä oli huomattavasti viileämpää kuin kotona sisällä tai paahteisella parvekkeella. Viltti alle niin ei tarvitse punkeistakaan murehtia, tosin eipä niitä täällä kaupunkialueella lyhyellä nurmella juurikaan ole. Menee riittävän syrjään teistä ja poluista, niin ei ole koirankakkaogelmaakaan, he jotka eivät jaksa koiriensa jätöksiä siivota eivät myöskään jaksa taapertaa sinne syrjäisempiin paikkoihin.
Sen lähemmäksi luontoa keskivertokaupunkilainen ei pääse. Vanhemmat ihmiset on yleensä liikkuneet luonnossa edes jonkin verran joten ei ole niin pakottavaa tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Tynnyrissä? Te kaupunkilaisethan tynnyreissänne asutte.
Nauttia kesästä jossain koirank u s e n täyttämällä yleisellä nurmikolla istuen?
Miksi ette lähde nauttimaan siitä ulkoilmasta ja kesästä jonnekin kunnon paikkaan? Ai niin, teillä ei ole autoja, kun niitä ei tarvitse mihinkään 😂
Itse olen nauttinut kesästä ja ulkoilmasta omassa rannassa Saaristomeren syleilyssä. Olkaa te siellä meluisassa kaupungissa kuin sillit suolassa koiranpeepuistoissanne. Kohta pääsette taas niihin kanakopeihinne kun ilmat tulevat syksyisiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tynnyrissä? Te kaupunkilaisethan tynnyreissänne asutte.
Nauttia kesästä jossain koirank u s e n täyttämällä yleisellä nurmikolla istuen?
Miksi ette lähde nauttimaan siitä ulkoilmasta ja kesästä jonnekin kunnon paikkaan? Ai niin, teillä ei ole autoja, kun niitä ei tarvitse mihinkään 😂Itse olen nauttinut kesästä ja ulkoilmasta omassa rannassa Saaristomeren syleilyssä. Olkaa te siellä meluisassa kaupungissa kuin sillit suolassa koiranpeepuistoissanne. Kohta pääsette taas niihin kanakopeihinne kun ilmat tulevat syksyisiksi
Mikähän pointti tällä vittuilulla nyt on? Kilpailla siitä kenellä on paras paikka viettää aikaansa? Mitäs jos sulkisit sen helvetin vauvapalstan ja hyppäisit mereen.
nurmikko on kivan pehmeää