Hieman oudot naapurit...Kommentteja!
Naapurissamme, ok-talossa asuu 50+ äiti kolmen poikansa kanssa. Pojat 24, 19 ja 16.
Ihmettelen sitä, kun pojilla ei ole ollenkaan ns. omaa elämää. Vanhin käy töissä ja keskimmäinen kirjoitti juuri yo:ksi. Viettävät äitinsä kanssa kaiken vapaa-aikansa, ainakin näin naapurin silmin. Kaksi nuorinta tekee aivan hurjan paljon piha-ym. töitä. Tekevät myös yhden naapurimme kaikki pihahommat. Koskaan ei näy poikien ystäviä.
Äiti vaikuttaa oikein mukavalta ihmiseltä ja avuliaaltakin. Pysähtyy usein juttelemaan.
Jotain outoa tuossa perhekombinaatiossa kuitenkin on, mutta mitä? Minun käy sääliksi poikia ja varsinkin nuorinta. Omat lapsenikin ovat huomanneet samat asiat kuin minäkin.
Niin, ja en todellakaan kuluta päiviäni pähkäilemällä toisten asioita :) Kunhan nyt tuli mieleen kertoa ja kysyä täältä, jos jollain olisi heittää arvauksia tästä minun mielestäni hieman erikoisesta perheestä.
Kommentit (4)
Ehkä äiti on sairas ja haluavat auttaa?
Ap jatkaa...
Vanhin ei koskaan tervehdi ja kiertää lähimetsän kautta p-paikalle. Asumme siis taloyhtiössä. Nuorin on todella ujo. On nyt alkanut moikkaamaan, jos minä tervehdin ensin.
kyttäätkö kaikkien naapureitten elämää noin tarkasti? toisinsanoen ei kuulu sulle naapureitten elämät ja valinnat, hanki oma elämä!
ujoja, koulukiusattuja