Voiko juoksukengillä käydä kävelylenkillä?
Kommentit (22)
Riippuu nyös sukista. Jos on suunnistussukat niin pitää tietää mihin on menossa.
Minä vaihdan aina kävelykengät jos otan kävelyaskelia juoksulenkillä.
Kunhan et vedä joogatrikoita jalkaan. Silloin meno voi äityä todella eriskummalliseksi.
Muistathan, että jos menet pelkälle kävelylenkille, et sitten laita urheiluliivejä päälle, tahikka muuten menee väkisin urheilemiseksi.
Voi, mutta se voi käydä pidemmän päälle aika raskaaksi, koska sinun pitää koko ajan jarrutella, jotta kengät ei lähtisi juoksemaan.
mä ratkaisen asian niin, että laitan toiseen jalkaan kävelykengän ja toiseen juoksukengän. voin sitten mennä mitä vauhtia haluan.
Ostin juoksukengät, koska yhdessäkään tämän kaupungin kaupoista ei myyty tavallisia lenkkareita. Vaihtoehtona oli juoksukengät tai vaelluskengät. Jälkimmäiset tuntuivat liian massiivisilta kävelylenkille, joten ostin juoksukengät. Kyllä näillä kävelee. Metriäkään en aio juosta.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan et vedä joogatrikoita jalkaan. Silloin meno voi äityä todella eriskummalliseksi.
😄😄😄
Voi hemmetti! Tajusin juuri juosseeni monesti tennissukilla... Samoin olen käyttänyt eräpaitaa kaupungilla 😨
Tarkoitatko kenkiä, jotka on suunniteltu juoksemiseen, vai sellaisia kenkiä, jotka kävit hakemassa kaupasta, etkä maksanut, vaan juoksit karkuun?
Apua, minulla on purjehdustakki enkä ole ikinä käynyt purjehtimassa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin juoksukengät, koska yhdessäkään tämän kaupungin kaupoista ei myyty tavallisia lenkkareita. Vaihtoehtona oli juoksukengät tai vaelluskengät. Jälkimmäiset tuntuivat liian massiivisilta kävelylenkille, joten ostin juoksukengät. Kyllä näillä kävelee. Metriäkään en aio juosta.
Millaiset sitten on ”tavalliset lenkkarit”?
Vierailija kirjoitti:
Lenkkari=lenkkitossu=juoksukenkä
Juoksukenkä on moternimpi nimitys lenkkitossulle. Eli ostit ihan tavalliset lenkkarit.
Mitähän tapahtuu, jos käyttää maihinnousutakkia kun on nousemassa laivaan?
Vähintään kannattaa pukea kävelypuku ettei tule väärinkäsityksiä
https://hkm.finna.fi/Record/hkm.HKMS000005:km0032cd?lng=en-gb
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset sitten on ”tavalliset lenkkarit”?
No sellaiset, joita oli ennen vanhaan. Monesti ne oli valkoisia ja päälliskangas sellaista ilmavaa materiaalia.
Kyllä ne kengät pitää huolen siitä, että homma menee juoksuksi. Mitäs ostit.