Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ovat niin pelkureita kun eivät koskaan uskalla tehdä aloitetta?

Vierailija
18.07.2021 |

Nainen aina joutuu tyytymään muihin eikä koskaan saa sitä mitä haluaisi kun ei uskalla tehdä aloitetta.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska useiden naisten itsetunto, ei kestä mahdolliset pakit saatuaan, liian korkealle itse asettamansa markkina-arvonsa romahtamista. Naiset pitävät kiinni siitä, että ainoastaan heillä on oikeus arvioida, sekä miesten että naisten, markkina-arvot. Siksi naiset väheksyvät miesten murheita, miesten saadessa pakkeja. miehet ovat kuulemma vain yliarvioneet markkina-arvonsa, vaikka mieheillä ei edes ole oikeutta arvioida omaa arvoansa. Se oikeus on ainoastaan naisilla!

Vierailija
22/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun miehillä on tapana antaa niin tylyjä pakkeja. Sitten tulee kaksinverroin pahempi mieli, kun mies vielä käyttäytyy halveksivasti ja inhoavasti sen lisäksi, ettei ole kiinnostunut.

No varmasti jos lihava nainen yrittää hoikkaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 95. Aika epätodennäköistä että kukaan sanoisi yes. Siksi.

Vierailija
24/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni teki aloitteen, onneksi hän oli viisas ja tiesi että olimme sopivat toisillemme

Vierailija
25/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun tein aloitteen, miehet menivät jotenkin sekaisin. Eivät hyvällä tavalla! Lakkasin tekemästä minkäänlaisia aloitteita ja olinkin sinkku tosi pitkään.

Vierailija
26/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on olllut joku yli 200 partneria ja aina oon tehnyt itse aloitteen. Älä yleistä. Melkein kaikki lähti mukaan kun oon vielä kauniskin. Ja tämä on aivan tosi juttu.

Oksennus!

Käykö kateeks kun oon uskaltanut ottaa ne miehet jotka halusin. Jos olisin mies olisin tosi "äijä". Mutta kaksinaismoralismi rehottaa....

Miehetkin iljettäisivät.

Ihmiset ovat erilaisia.

ohis

Mikä siinä iljettää jos on pitänyt nuorena hauskaa. Nyt on ne ajat takanapäin ja oma kulta. Minä arvostan aktiivisia naisia ja miehiä. Pitää toimia eikä odotella passiivisena. Monilla on ollut paljon useampiakin kumppaneita.... jotain Di Capriota kadehditaan. Mutta että aktiivinen nainen. Kauheeta.

Vierailija
27/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap viettänyt taas liikaa aikaa jollain jenkkisivustolla? Seuraavaksi sitten aloitus, jossa valitellaan deittailun kalleutta miehille naisten kupatessa miehiltä pitkiä shampanjaillallisia.

Vierailija
28/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun tein aloitteen, miehet menivät jotenkin sekaisin. Eivät hyvällä tavalla! Lakkasin tekemästä minkäänlaisia aloitteita ja olinkin sinkku tosi pitkään.

Ja lisään vielä että nämä olivat miehiä jotka olivat selkeästi näyttäneet olevansa kiinnostuneita. Mutta jotenkin se että otin ensimmäisen askelen sekoitti niiden suunnitelmat tai jotain. En ikinä oikein ymmärtänyt.

Vierailija
29/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle tekee aloitteita 95-prosenttisesti vain epäviehättävät miehet, mikä on todennäköisyys että viehättävä mies kiinnostuisi? En kyllä lähde pakkeja kerjäämään, nehän sieltä tulisi. Tai korkeintaan joku yhden yön suhde.

Vierailija
30/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen tehnyt aloitteen mutta ei se hyvin ole päättynyt. Seksiä kyllä saa mutta ei se parisuhteeseen johda.

Vierailija
31/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä että nämä olivat miehiä jotka olivat selkeästi näyttäneet olevansa kiinnostuneita. Mutta jotenkin se että otin ensimmäisen askelen sekoitti niiden suunnitelmat tai jotain. En ikinä oikein ymmärtänyt.

Kauko Röyhkä on tehnyt tästä biisin jonka nimeä en nyt muista. Mutta siinä ensin mies tavoittelee naista ja sitten ne roolit kääntyvätkin päinvastoin - ensin "en häivy vaikka pyydät" sitten "et häivy vaikka pyydän" - menee mieheltä pupu pöksyyn.

Vierailija
32/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein, kun olen yrittänyt, niin onkin ollut varattu, vaikkei ole ollut sormusta. Enkä kihloissa/naimisissa olevaa todellakaan tahdo.

Muita syitä, miksi en ole tehnyt aloitetta tutustuakseni mieheen:

- Baarissa kävijä, jonka kanssa ehkä juttu/läppä aluksi voi luistaa, mutta ei kuitenkaan ole kiinnostunut esim. nimestäni tai mitä olen viime päivinä tehnyt, tai ei kerro itsestään ja mielenkiinnon kohteista avoimesti, vaan keskustelu on lähinnä keskittynyt siihen, että pääseeköhän panee vai ei. Ei pääse.

- Bändipaita bändistä/musiikista, jota en kuuntele tai tahdo kotiini.

- Kävely tölkki kädessä jossain puistossa (en tahdo sellaista kuin kotipihassa tai bileissä max).

- Kiroilee tai puhuu suureen ääneen.

- Tiedän hänen panneen jotain tuttua.

- Kaveriporukka ympärillä kyttäämässä ahdistaa, joten julkisilla paikoilla on vaikea lähestyä yhtä tyyppiä porukasta, jos itse on yksin.

- Laivalla tai baarissa kourii muita tai flirttaa monille, jos seuraan hetken häntä matkan päästä. En tahdo sellaista miestä, joka "metsästää".

- Tyly olemus, jos hymyilen hänelle, joka viestittää, että ei ehkä ole kiinnostunut minun tyyppisestä/näköisestä.

- Olemus tai käytös, joka on minulle liian vierasta, työntää minua kauemmas, enkä aloita keskustelua.

- Sydän sanoo EI monen kohdalla, joten oletan heidän kuuluvan toisille naisille.

Vierailija
33/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pelkuri ja uskallan tehdä aloitteen, mutta mies josta olen kiinnostunut, on varattu. Ainoa syy miksi en aloitetta tee, on moraalini. En halua iskeä varattua miestä, koska se olisi väärin.

Vierailija
34/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta että aktiivinen nainen saa helposti ns. maineen. Tästä pitäisi luopua. Se voi estää naisia.

Vierailija
35/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska useiden naisten itsetunto, ei kestä mahdolliset pakit saatuaan, liian korkealle itse asettamansa markkina-arvonsa romahtamista. Naiset pitävät kiinni siitä, että ainoastaan heillä on oikeus arvioida, sekä miesten että naisten, markkina-arvot. Siksi naiset väheksyvät miesten murheita, miesten saadessa pakkeja. miehet ovat kuulemma vain yliarvioneet markkina-arvonsa, vaikka mieheillä ei edes ole oikeutta arvioida omaa arvoansa. Se oikeus on ainoastaan naisilla!

Alapeukuttajien itsetunto ei edes kestänyt kuulla totuutta!

Vierailija
36/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä. Aloittaja heti alkuun haukkuu naiset pelkureiksi ja sitten ihmettelee miksei kukaan tee aloitetta. Mistähän johtuisi, ettei kukaan nainen halua lähestyä sinua? Ja kaltaisiasi ketjussa?

Vierailija
37/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on olllut joku yli 200 partneria ja aina oon tehnyt itse aloitteen. Älä yleistä. Melkein kaikki lähti mukaan kun oon vielä kauniskin. Ja tämä on aivan tosi juttu.

Mitäs alapeukuttelet. Kiitokseksi siitä että olen aina ollut aktiivinen sain hu o r maineen. Että on se tosi kivaa olla aktiivinen nainen. Onneksi olen näille vain nauranut.

Niin palstalaiset on liian tyhmiä tajuamaan.

Ei näille mikään kelpaa, puhuvat itsensä pussiin.

Miksi hyväksytte tämän käytöksen miehiltä, mutta ette naisilta?

Vierailija
38/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta että aktiivinen nainen saa helposti ns. maineen. Tästä pitäisi luopua. Se voi estää naisia.

Minkähän ns. maineen aktiivinen nainen sitten saa? Eihän naisen kovin montaa kertaa tarvitse aloitetta tehdä. Voi olla että heti ensimmäisellä kerralla saa jo sen elämänsä miehen, eli ainoan mitä tarvitsee, joten eihän siinä enää tarvitse sen jälkeen radalla juosta! Kyllähän nyt yksi mies nyt yhdelle naisella riittää. Toki jos ennen aikojaan joku joukostamme poistuu, niin kyllähän silloin lupa, säädyllisen ajan jälkeen toki, toiseenkin mieheen tutustua!

Vierailija
39/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Aloittaja heti alkuun haukkuu naiset pelkureiksi ja sitten ihmettelee miksei kukaan tee aloitetta. Mistähän johtuisi, ettei kukaan nainen halua lähestyä sinua? Ja kaltaisiasi ketjussa?

Ulkonäköön se ei pitäisi kaatua, mutta naiset ei uskalla lähestyä. Sen takia eivät lähesty kun ovat oppineet helppoon elämään että kaikki tuodaan eteen kuin manulle illallinen itse tekemättä mitään.

Vierailija
40/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän ns. maineen aktiivinen nainen sitten saa? Eihän naisen kovin montaa kertaa tarvitse aloitetta tehdä. Voi olla että heti ensimmäisellä kerralla saa jo sen elämänsä miehen, eli ainoan mitä tarvitsee, joten eihän siinä enää tarvitse sen jälkeen radalla juosta! Kyllähän nyt yksi mies nyt yhdelle naisella riittää. Toki jos ennen aikojaan joku joukostamme poistuu, niin kyllähän silloin lupa, säädyllisen ajan jälkeen toki, toiseenkin mieheen tutustua!

Jos Se Oikea ei satukaan olemaan se yläkoulun ensimmäinen säätö, aktiivinen nainen saa edelleen huonon naisen maineen. Aktiivinen mies sen sijaan nähdään naistenmiehenä, jos haluaa ja onnistuu saamaan useita naisia. Näin ei pitäisi olla.