Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se tää alkoholi kätevää.

Vierailija
18.07.2021 |

Heti kun pääsi vähän känniin aloin miettimään kuolemista. Väistämätön mitä tekisi toisinaan mieli nopettaa. Kerran olen nuorena viiltänyt. Se oli ennenkuin viiltelystä tuli muotia. Arpi ohittaa ranteessa noin kaksi milliä valtimon. Pajus kun humalassa huti.

Naiset, voisin niitäkin syyttää. Turhaa ja mitä lie jadijaata. Totuus on että oma vika,syy syyllinen jne. Niin turhaa kaikki ettei jaksa enää yrittää. Kunhan saisi napit joilla lähtisi kivuttomasti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kiinni!

Itse taas en meinaa jaksaa selvinpäin. Masentaa...

Vierailija
2/2 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viilsit väärin tai väärästä syystä. Jos haluat napit millä lopettaa se kaikki, niin eihän se ole vaikeaa. Meiltähän saa ihan apteekista semmoisia millä se onnistuu, mutta väärän pitää olla tarpeeksi suuri, eikä kukaan saa tulla pelastaa. Yhden enkelinkotelon olen kaverin vessasta löytänyt ja niillä se lähti ihan tarkoitus mukaisesti. Päätä ensin haluatko huomioita, apua vai tuloksia. Luultavasti toista ensimmäisistä, koska viimeisen oikeasti haluava sen myös saavuttaa. Jos haluat huomiota, tee itsestäsi huomionarvoinen äläkä kitise. Jos haluat apua, niin netistä löytyy kriisipisteiden yhteystietoja. Kokemuksesta sanon, että ne toimii.

tl:dr: 0.5/5. Teit välilyönnit pisteiden jäljeen. Sinulla on toivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi