Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet ajattelee taiteellisesta naisesta?

Vierailija
18.07.2021 |

Joka maalailee ja piirtelee kotona ja kaikki aika menee siihen..

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on; epäsiisti, hälläväli-tyyppi

Kokemusta on tuollaisesta kuin sinä, on ilkeä, negatiivinen, ainoat puheenaiheet on mitä joku teki, miten kamala joku on ja kainlainen draama.

Itse tykkään taiteilla, tykkään myös lukea, kotini on äärimmäisen siisti, työssäni ollen erittäin tarkka ja tunnollinen. Harrastan tavoitteellista liikuntaa ja muutenkin elämäni on kunnossa.

:P

Vierailija
22/36 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! 

Suurin osa ajastani menee musiikin soittamiseen, piano, kitara.

Piirrän myös paljon kasvokuvia, muutamia piirtämiäni:

The Rock Dwayne Johnson, Henry Cavill, Brock Lesnar,

Jennifer Lawrence, Lauren Cohan, Jensen Ackles.

Piirtämisvinkki: Ota joku aihe, ja piirrä sitä vuoden ajan.

Tietenkin saat piirtää muutakin, mutta julma kehityskäyrä

tulee, kun piirrät jotain systemaattisesti aina uudelleen.

Itselleni sellainen aihe oli niinkin yksinkertainen kuin SuperMan Logo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Samaa kysyn minäkin, olen sellainen runoilija sielu, ja tango on lähellä sydäntäni nimittäin laulussa, mutta ooppera menee, no laulan

karaokes kyllä valitsen joskus muitakin Suomi iskelmiä, ja Jenni Vartiaisen Missä Muruseni On?.

Tykkään myös tanssia, en kilpa tanssia.

Ja askartelen itse joulu, pääsiäis ja syntymäpäivä kortteja.

Ja tykkään käydä kirkossa.

No eikö oo tarpeeksi taiteellisuutta? 🤗😂🎨🎹🎼🎵🎶🎤

Vierailija
24/36 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva reikä.

Vierailija
25/36 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun makuuni. Tarviin jotain päämääräkeskeisempää naiselta.

Vierailija
26/36 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiä kiinnosta naisen taiteellisuus. Miehiä kiinnosta se et sillä on seksikäs vartalo ja posliini pimppi. 

Oli ketju vaikka puseron virkkauksesta,

äijien on tungettava toi seksi kaikissa muodoissaan kehiin. Olen nainen eikä mulla ole seksiå vastaan mitään. Mutta mua ällöttää, kun joka ketjuun...

Vierailija
27/36 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiä kiinnosta naisen taiteellisuus. Miehiä kiinnosta se et sillä on seksikäs vartalo ja posliini pimppi. 

äijien on tungettava toi seksi kaikissa muodoissaan kehiin. Olen nainen eikä mulla ole seksiå vastaan mitään. Mutta mua ällöttää, kun joka ketjuun...

Naisten on hyvä tietää mitä miehet naisista oikeasti ajattelee.

Vierailija
28/36 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se suti

Korjaus: Jätä se sika

Vierailija
29/36 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä liikkuu paljon päässä.

Ainakin jos se ottaa suihin ja nielee kans.

Vierailija
30/36 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättäisikö se taiteellinen nainen minut?

Vierailija
31/36 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti?

Provoihin kysymyksiin saa provoja vastauksia.

Vierailija
32/36 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten on hyvä tietää mitä miehet naisista oikeasti ajattelee.

Alapeukku says no.

Vierailija
33/36 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joo, virkkaatko mulle tekotussun ja millä estää sperman valuminen?

Vierailija
34/36 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu olevan vaikea asia, yllättävän monelle miehelle, tuntemani taiteilija naiset seurustelee toisen taiteilijan, kirjailijan tai sit remonttireiskojen kanssa.

osa miehistä selvästi vältää taiteellisia naisia. syynä epäluulot kuten toisen boheemiuden aste, rahapula,oletettu elämänhallinnan puute yms. taiteilijoita usein luullaan juopoks, vaikka yllättävän moni absolutisti tai sober curious.

toisia taas pelottaa naisen taideteoria puheet ja historian tuntemus,taiteilijathan usein opiskelee myös taidehistoriaa.

yleensä kun taiteilija nainen on aika normaali ja tutustuu toiseen paremmin ei sit niin haittaa se taiteilijuus,varmaan eniten haittaa aika, jota käytetään esim.maalaamiseen mies kokee, ettei saa huomioo tarpeeksi, jos nainen käyttää paljon aikaa taiteeseen. toisaalta jotkut taiteen keräilijä miehet voi tykätäkkin naisesta joka tuntee taidetta.

Vierailija
35/36 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kiinnostunut. Aina ennemmin taiteellinen nainen kuin juntahtava jätkätyttö tai urakeskeinen korkokenkä hienostelija. M38

Tämä. Ja kaikista pahin ylivoimaisesti on toimiston tummahiuksinen, kovaääninen ja rehevästi rönsyilevän räiskyvä Suvi-Tiina, jonka mielestä kaikki jotka eivät ole jatkuvasti kovaan ääneen röhönauravia kailottajia, ovat vain pelokkaan ujoja pikku tossukoita. Kaikessa tyhmyydessään raivostuttavin naispersoona.

Vierailija
36/36 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin menee kaikki aika harrastuksiin kotona. Voitais maalata vaikka yhdessä.

m

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi