Miten nopeasti tapailumies näkee sinut ilman meikkiä?
Kommentit (38)
Ekalla yökyläilyllä näki eli kolmannet treffit. Siihen saakka oli ollut erittäin kevyt meikki. Nyt jos menisin treffeille, näkisi heti, sillä en enää meikkaa senkään vertaa kuin tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Hääyönä kun hän riisuu huntuni
Eikös se huntu nosteta jo siinä alttarilla.
Meikkihullu löytänyt taas palstalle.... 😅
Vierailija kirjoitti:
Turhaan te sitä meikkiä käytätte. Olen treffannut ja tapaillut ja seurustellut useiden miesten kanssa ja joka ikinen on sanonut että nainen on parhaimmillaan ihan ilman mitään meikkiä naamassa.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Olen mies, ja mielestäni naiset näyttävät paremmilta meikattuina. Ja tuskin he meikkaavat rumentaakseen itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tapailumiehestä seurustelumies, jos tilanne vakavoituu?
Eiköhän häntä silloin sanota miesystäväksi.
Ei tietenkään. Tapailumies-> seurustelumies->avomies->kihlamies->aviomies. Joku logiikka pitää säilyttää, jos alkujaan lähtee käyttämään noin typerää sanaa kuin tapailumies.
Ei kovinkaan pian. Edellinen mies, jota tapailin, kommentoi ulkonäköäni ikävästi, kun näki mut ekan kerran ilman meikkiä. Kynnys näyttäytyä luonnollisena oli jo ennestään korkealla. En edes käytä paljoa meikkiä (kevyt meikkipohja, kulmiin jotain, ripsiväri), mutta näköjään sekin vähä tulee tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ekalla yökyläilyllä näki eli kolmannet treffit. Siihen saakka oli ollut erittäin kevyt meikki. Nyt jos menisin treffeille, näkisi heti, sillä en enää meikkaa senkään vertaa kuin tuolloin.
...paitsi että korjaan, olihan mulla Tinderissä kuvia ilman meikkiä. Eli ennen ekoja treffejä jo näki.
Oikeestiko joku vielä laskee että nyt on kolmannet treffit voin jäädä yöksi ja harrastaa seksiä. Jos on kiva tyyppi niin miksi ei voi jäädä yöksi heti,ei sitä seksiä tarvitse harrastaa jos ei halua mutta jos haluaa niin missä on sanottu että ekoilla treffeillä ei voisi.
En häpeä meikkaamistani enkä koe tarpeen selitellä ja puolustella sitä kenellekään. Kukaan mies ei määrää saanko meikata, miten pukeutua, koska on ookoo harrastaa seksiä tms. Hajoa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on yö vietetty yhdessä (yleensä 1. treffeillä) niin aamulla. Ei ole kukaan järkyttynyt vaikka mulla on rumentava ihosairaus jota ei huomaa meikissä ollessani.
Mitä?
😂 Elätkö vielä aikaa kun eikoilla treffeillä pidetään metrin väli ja kätellään illan päätteeksi.
Esiliinan yskiessä varoittavasti, jos pidetään liian pitkään (hansikoidusta) kädestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Tapailumies-> seurustelumies->avomies->kihlamies->aviomies. Joku logiikka pitää säilyttää, jos alkujaan lähtee käyttämään noin typerää sanaa kuin tapailumies.
No mikä mies se sitten olisi jos ei tapailu mies? Jos ei kerran seurustella mutta tapaillaan…
Minusta on tullut niin välinpitämätön ja laiska että heti näkee verkkareissa ja t-paidassa ihan kotikuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko joku vielä laskee että nyt on kolmannet treffit voin jäädä yöksi ja harrastaa seksiä. Jos on kiva tyyppi niin miksi ei voi jäädä yöksi heti,ei sitä seksiä tarvitse harrastaa jos ei halua mutta jos haluaa niin missä on sanottu että ekoilla treffeillä ei voisi.
Jos viittaat aiempaan vastaukseeni niin ei, en laskenut. Kolmansilla treffeillä aikataulut vaan sattuivat olemaan sellaiset että molemmille sopi yökyläily, ennen sitä ei onnistunut. Mutta itse asiassa tuokin oli jälkikäteen ajateltuna minulle liian aikaisin. Mulla ei ole mitään sitä vastaan jos joku harrastaa vaikka ekoilla treffeillä ekan vartin sisään mutta mulle se ei sovi, that's it. Tuskin on keneltäkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan te sitä meikkiä käytätte. Olen treffannut ja tapaillut ja seurustellut useiden miesten kanssa ja joka ikinen on sanonut että nainen on parhaimmillaan ihan ilman mitään meikkiä naamassa.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Olen mies, ja mielestäni naiset näyttävät paremmilta meikattuina. Ja tuskin he meikkaavat rumentaakseen itseään.
Joo, kyllä ne on harvinaisia luomuhippejä joiden mielestä oikeasti meikitön on kauniimpi. Ja sitten on se mustasukkainen porukka, joka sanoo noin, koska toivoo ettei hänen nainen meikkaa, ettei muut miehet kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä mies se sitten olisi jos ei tapailu mies? Jos ei kerran seurustella mutta tapaillaan…
Ihan vain tapailemani mies. Ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä ne on harvinaisia luomuhippejä joiden mielestä oikeasti meikitön on kauniimpi. Ja sitten on se mustasukkainen porukka, joka sanoo noin, koska toivoo ettei hänen nainen meikkaa, ettei muut miehet kiinnostu.
Luomuhippien pisteet nousivat nyt silmissä.
En ole vielä ikinä törmännyt tähän mystiseen palstan tapailumieheen, mutta jos joskus vastaan kävelee, niin heti näkee ilman meikkiä, koska en käytä.