H&M lasten tennarit hyvät jalalle! :)
Kommentit (29)
Ostin eilen H&M:ltä tennarit
Sellaiset leopardikuvioiset, joissa on mustat nauhat. Kestävyydestä en todellakaan osaa sanoa, koska ne ovat vain päivän vanhat. Mutta mukavat jalassa :)
Uppista
Täytyyhän tämä saada useamman tennareiden haukkujan tietoisuuteen. :D
jos josdain blogissa lukis että lapsella pitää olla kumpparit jalassa kesät talvet, niin tekö uskoisitte?? Ei todellakaan kuulu lättäpohjakengät KENENKÄÄN terveyden edistykseen, sanoohan sen järkikin jo. Selän kieroutumaa - eli skolioosia - odotellessa teidänkin lapsille. Mä en edes itse käytä lättäpohjaisia koska ne ei ole hyväksi selälle ja jaloille, niin miten ne voi lapselle olla?
Noh asiantuntijoita on joka lähtöön ja kaikki heistä ovat eri mieltä. Itse voi päättää mihin uskoo.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 16:59"]
Lasten tekemiä kenkiä lapsille. :(
[/quote]
Kuka voi olla eri mieltä?? Ettekö tiedä H&Mstä vai blokkaatteko mielestä koska on halpaa?
ohis
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:13"]Noh asiantuntijoita on joka lähtöön ja kaikki heistä ovat eri mieltä. Itse voi päättää mihin uskoo.
[/quote]
Tää on nykyään ihan YLEINEN suositus. Lue ne kommentitkin siitä blogipostauksesta.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:07"]jos josdain blogissa lukis että lapsella pitää olla kumpparit jalassa kesät talvet, niin tekö uskoisitte?? Ei todellakaan kuulu lättäpohjakengät KENENKÄÄN terveyden edistykseen, sanoohan sen järkikin jo. Selän kieroutumaa - eli skolioosia - odotellessa teidänkin lapsille. Mä en edes itse käytä lättäpohjaisia koska ne ei ole hyväksi selälle ja jaloille, niin miten ne voi lapselle olla?
[/quote]
Entäs kun maailmassa on paljon ihmisiä, jotka eivät ole koskaan käyttäneet kenkiä ja nimenomaan heillä ei ole mitään jalka tms. vaivoja. Ei ihmisten ole tarkoitus pitää kenkiä! Täällä pohjoisessa on pakko, mutta silloin niiden tulee olla mahdollisimman joustava- ja ohutpohjaisia.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:13"]Noh asiantuntijoita on joka lähtöön ja kaikki heistä ovat eri mieltä. Itse voi päättää mihin uskoo.
[/quote]
Tää on nykyään ihan YLEINEN suositus. Lue ne kommentitkin siitä blogipostauksesta.
[/quote]
Niin ja googleta myös vähäsen.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:19"]Minulla riittää työnsarkaa tulevassa lättäjalkasukupolvessa. Kiitos kun pilaat lapsesi terveyden mahdollisimman halvoilla paskakengillä.
t. Ortopedi
[/quote]
En usko että olet ortopedi, koska kenkien hinnallahan ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko ne hyvät vai huonot.