H&M lasten tennarit hyvät jalalle! :)
Kommentit (29)
Turhaan maksettu itsenne kipeäksi niillä muotoilluilla muka hyvillä kengillä
Niinpä. Naurattaa aina kun joku sanoo, että ei todellakaan anna lapsen käyttää tennareita kun ainoastaan vaikka kauppareissulla :D
Joo, kuinkahan monet noita menee kesän aikana. En enää ikinä osta mitään halpistennareita, vaan hyvälaatuisia oikeita lenkkareita.
Lasten tekemiä kenkiä lapsille. :(
Kyllä ne meillä on hyvin kestäneet. Ja kun ovat niin halvat ja hyvät jalalle, niin sama vaikka menis viidet kesään.
Luitko edes tuon kirjoituksen, 5 ? Tai oletko oikeasti yhtään perillä minkälaiset kengät on lapselle hyvät?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 16:53"]Niinpä. Naurattaa aina kun joku sanoo, että ei todellakaan anna lapsen käyttää tennareita kun ainoastaan vaikka kauppareissulla :D
[/quote]
Joo kannattaisi vähän perehtyä aiheeseen. Meillä on monessa eri värissä noita tennareita. :)
No tennarit ja lenkkarithan ne onkin hyvät jalalle. Todellinen älyn korkein taso.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 17:24"]No tennarit ja lenkkarithan ne onkin hyvät jalalle. Todellinen älyn korkein taso.
[/quote]
Lue se blogikirjoitus tai googleta mitkä on hyvät jalalle.
Kengissä tulee olla ohut tasainen pohja
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 16:55"]Joo, kuinkahan monet noita menee kesän aikana. En enää ikinä osta mitään halpistennareita, vaan hyvälaatuisia oikeita lenkkareita.
[/quote]
kätevä ostaa kalliita, kun lapsen kenkää pitää muutenkin uusia useammin kun ehtii mennä rikki. Mutta pilaa vaan lapsesi jalat.
Ihan tuulesta temmatutko on sitten myös paljasjalkakengät, joita nykyään suositellaan?
Älkää myöskään vain antako lastenne kävellä sisällä sukkasillaan tai avojaloin lattialla. Lattiahan on vaakasuora ja kova, eli sama asia kuin kävelisi lättäpohjaisilla kengillä...;)
Vanhanaikainen suositus ne tukevat kengät. Estävät jalan normaalin kehittymisen.
Aina vouhotetaan kengistä ja siitä miten "niiden pitää tukea jalkaa mahdollisimman paljon". Toisaalla lääkärit ja terveydenhoitajat kehottavat lapsia olemaan mahdollisimman paljon paljain jaloin, jotta jalka muotoutuisi oikein.
Mä en kanssa usko tuohon teoriaan kengistä.. Mutta en taas usko jämäkkiin kenkiinkään.
Minä googletin juurikin loppukeväästä minkälaiset kengät olisi pienelle lapselle hyvät, kun piti ostaa ensikengät 1-vuotiaalle. Päädyin sitten just noihin H&M:n tennareihin, kun ovat ohutpohjaiset ja taipuvat + helppo pukea ja silti napakat jalassa. :)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:09"]Mä en kanssa usko tuohon teoriaan kengistä.. Mutta en taas usko jämäkkiin kenkiinkään.
[/quote]
Minkälaiset sitten pitäisi olla?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:09"]Mä en kanssa usko tuohon teoriaan kengistä.. Mutta en taas usko jämäkkiin kenkiinkään.
[/quote]
Niin mutta kun ihmisten ei oikeasti ole tarkoitus pitää kenkiä ollenkaan!
Minulla riittää työnsarkaa tulevassa lättäjalkasukupolvessa. Kiitos kun pilaat lapsesi terveyden mahdollisimman halvoilla paskakengillä.
t. Ortopedi
Halvat ja hyvät!