Mitä teen?
Eli kaikki alko siitä kun olin menossa mummulle parhaan kaverini kanssa ja samalla paikkakunnalla asu meijän serkku. Sen serkun sanotaan vaikka Satu ei oltu paljoo leikitty. Satu, minä ja vilma(paras kaverini) alettiin leikkiä yhessä. Oltiin koko kesän ajan yhessä pelAttiin ja oltiin rullaluistelemassa. Nykyään ne alkaa jättää mua ulkopuolelle kaikesta. Ne ei enää soita ja kysy pelaan tai leikkiin. Ne vaan on kahestaan enkä uskalla niille asiasta mainita. Jos kysyn satulta kun se on vilman kanssa et voidaanko me mennä luisteleen nii vastaus on joko en jaksa tai en tiiä eikä asiasta puhuta enään koko päivänä. Ja kerran ku sukulaisten oltiin sukulaisten mökillä yks kokonainien viikonloppu nii vilmalle tuli koti-ikävä (koskä hän on aika herkkä) niin yhtäkkiä satuki lähti kottiin vaik sillä ei ollu mitään hätää. Seuraavana päivänä ku sannoin et tiesin miks se lähti nii se sano et jos et vilma ei oo siellä ja vaik mä oon siellä nii siellä on tylsää. Ja sit satu käyttää sitä hyväks ku se tietää miten helposti mut saa mustasukkaseks
Kommentit (2)
Ikävää tuollainen. Toivottavasti oman perheesi kesken on hyvä olla tai on edes joku turvallinen aikuinen, jolle voit kertoa koko jutun (joku joka ymmärtää). Toivottavasti sinulla on myös joku muu kaveri tai kivoja juttuja, joita voi tehdä itseksesi. Olet joka tapauksessa arvokas ja ihana sekä rohkea, kun kirjoitit tänne. Kaikkea hyvää sinulle ja hyvää kesän jatkoa. Toivon että asiat selviävät.
Jos keskittyisit muihin kavereihin?