Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset matkustavat bussissa ilman maskia?

Vierailija
18.07.2021 |

Tänään oli taas ainakin viisi. Mitä he oikein sanovat kuskille, että pääsevät sisään? Näitä on päivittäin monta tapausta. Luulisi, että vähän alkaisi epäilyttää.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa? Mutta onneksi sinulla ei ole hätää, rokotettuna ja maskitettuna.

Vierailija
2/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla he matkustavat kuin muutkin. Ostavat lipun ja menevät istumaan penkille ja lähtevät sitten pysäkillä kyydistä kunhan ovat painaneet stoppia.

Mutta, meillä ainakin tässä jokin aika sitten poistui maskipakko kaupungin omasta bussiliikenteestä. Siksi en pidä maskia. 

Todennäköisesti kaukoliikenteeseen laittaisin sen maskin. 

Kauppoihin mennessä laitan maskin. Mutta kuumassa bussissa en pidä, kun ei ole pakkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi sanoa kuskille? Ei kuski mitään kysy.

Vierailija
4/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun bussiin pääsee kyytiin sanomalla "Hyvää huomenta", "Hyvää päivää" tai "Hyvää iltaa". Varmaankin käyttäneet jotakin noista taikasanoista.

Vierailija
5/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon kuskille "päivää" Ja bussissa matkustan yleensä istuen.

Vierailija
6/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kaupungissa? Mutta onneksi sinulla ei ole hätää, rokotettuna ja maskitettuna.

Helsingissä. En ole saanut toista annosta.

Vierailija
7/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei pidä kuskitkaan maskia. Olisi tekopyhää alkaa maskittomana valittamaan toisille maskittomille.

Vierailija
8/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tällä hetkellä Norjassa. Tuntuu ihan hullulta, kun kukaan ei käytä maskeja ( paitsi suomalaiset). Kaupassa on kyllä desiä ja metrin turvavälivaroitukset, mutta maskeja ei kellään. Paitsi yhdellä mummolla näin, ja sekin oli leualla 

Vierailija
9/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ne kuskit siitä mitään sano.

Vierailija
10/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat itsekäät ihmiset ne maskitta kulkee,jotka julistavat maski ei mitään auta eikä rokote.Viis veisaavat muut ihmiset ,omalla itsekäällä toiminalla.Heitä ei pitäisi laskea pusseihin Helsingin seutu. Metro ei viikkoon kulje.Maskitomat ovat korona linkoja!

Vierailija
11/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käyttänyt maskia tähänkään mennessä koska se en ole orja joten se siitä :-D

Vierailija
12/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan pysty käyttämään - jopa talviaikaan ahdisti hengitystä, nyt kesällä tulee ihan hirveä tukehtumisen tunne, jos yrittääkin olla maskin kanssa.

Ei se maski kuitenkaan ole mikään ykköstoimenpide koronan torjunnassa. Itse koitan pitää turvaväliä, välttelen paikkoja, joissa tulee ihmiskontakteja, ja otan rokotteet. Maskin tehosta ei (edelleenkään!) ole mitään takeita - voi hyvinkin olla, että hyöty on täysin olematon.

Miksi muuten ette käyttäisi ffp-maskeja? niiden teho on todistettu melkein täydelliseksi. Eli jos teillä kaikilla olisi ffp-maskit, ei tarvitsisi ahdistua muiden maskittomuudesta. Maskin käyttämättömyyteen voi olla useita syitä, mutta teidän ei tarvitsisi välittää niistä, jos itse käyttäisitte tehokasta ja itseänne suojaavaa maskia. Ei tarvitsisi kyräillä muita ja ahdistua, ja sitten jos todetaankin, että kangasmaskit ja kirurgiset maskit ovat tässä hyödyttömiä, voitte olla tyytyväisiä siitä, että ainakin teillä itsellänne oli tehokkaat ffp-suojaimet.

Vierailija
13/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat itsekäät ihmiset ne maskitta kulkee,jotka julistavat maski ei mitään auta eikä rokote.Viis veisaavat muut ihmiset ,omalla itsekäällä toiminalla.Heitä ei pitäisi laskea pusseihin Helsingin seutu. Metro ei viikkoon kulje.Maskitomat ovat korona linkoja!

Jaa. Minä ainakin olen ollut koronan suhteen todella varovainen - en ole tavannut ihmisiä, välttelen paikkoja joissa on muita, huolehdin käsihygieniasta, pidän turvaväliä muihin, otan rokotteet... En ole koronakieltäjä tai koronan vähättelijä, vaikka en pystykään käyttämään maskia.

Vierailija
14/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana enkä todellakaan pysty käyttämään maskia kuumassa bussissa. Hyvä kun kulkee henki ilman sitä.

Vierailija
15/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo maskivaatimus on aiheuttanut omalla kohdallani esim. sen, että en ole voinut hoitaa joitain perheen asioita. Esim. terveyskeskukseen oli ehdoton maskivaatimus, ja en sen vuoksi voinut viedä lasta lääkäriin. Piti pyytää lapsen etävanhempi tulemaan varta vasetin meille viemään lapsi. Ja itse en siis pysty olemaan maskin kanssa, kun en saa happea. Myös omat lääkärissäkäynnit joutuisin jättämään väliin.

Vierailija
16/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään itse aiotte käyttää maskeja? Jatkatteko niiden käyttöä vielä rokotusten jälkeenkin? Itse en ainakaan jaksa sitä, jos rokotteet eivät muuta mitään - jos meillä on samat rajoitteet ja haitat kuin ennenkin, vaikka rokotteiden piti auttaa. Itse ainakin otan rokotteet nimenomaan siksi, etten halua käyttää maskeja yms.

Vierailija
17/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskipakkoa ei oo linsuissa.

Vierailija
18/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellehelvettissä maskipäällä lmao

400-sivuinen suomalaistutkimus kasvomaskeista on tehty että maskit ei auta

ulkomalaiset tehny saman maskeista ennemän haittaa kun hyötyä

Vierailija
19/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 kuvittelet aivan vakavissasi, että bussiyhtiö on lain yläpuolella?? 🤣🤣🤣 MASKIPAKKOA EI OLE OLLUT MISSÄÄN VAIHEESSA SUOMENMAASSA EIKÄ SE, ETTÄ JOKU KÄYTTÄÄ HARHAANJOHTAVAA TERMIÄ, POISTA SITÄ FAKTAA. Järkyttävää kuinka tyhmää porukkaa maa päällään kantaa. Ja lopettakaa jo vttu soikoon tämä jankutus!!

Vierailija
20/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy äkkiä ottamassa toinen annos. Ja kolmas jos on jo aikoja jaossa.

Sitten olet turvassa.

Huhhuh, läheltä liippasi. 

Onneksi olet turvassa.

Näistä maskittomista taudinlevittäjistä kun ei ikinä tiedä mitä kaikkea pöpöä ne levittää.

Jumalan siunausta jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi