Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin surullinen

Vierailija
24.07.2014 |

Surullinen olen. 

Muita?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi surullinen. 

Vierailija
2/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surullinen. Olen ollut kaksitoista vuotta vakaassa ja rakastavassa parisuhteessa ja haluisin mennä naimisiin ja hankkia lapsia, mutta mies en suo tätä iloa minulle. En tiedä mitä tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on eräs elämäsi suurimmista päätöksistä: jäädäkö suhteeseen jossa et tule saamaan lapsia etkä "pääse" naimisiin vai lähteä suhteesta, jotta on mahdollisuus noihin asioihin. Itse lähtisin, koska minun mielestäni kyse ei välttämättä ole vain siitä, että mies ei halua naimisiin eikä lapsia vaan että ei ehkä halua niitä sinun kanssasi. 

Etkö  tiennyt tätä silloin kaksitoista vuotta sitten, seurustelun alkuaikoin?

Vierailija
4/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:31"]

Kyse on eräs elämäsi suurimmista päätöksistä: jäädäkö suhteeseen jossa et tule saamaan lapsia etkä "pääse" naimisiin vai lähteä suhteesta, jotta on mahdollisuus noihin asioihin. Itse lähtisin, koska minun mielestäni kyse ei välttämättä ole vain siitä, että mies ei halua naimisiin eikä lapsia vaan että ei ehkä halua niitä sinun kanssasi. 

[/quote] Olimme kahdeksantoista vuotiaita silloin kun aloimme seurustella, eikä nuo asiat olleet silloin ollenkaan mielessäni. Nyt viimeisen vuoden ajan en ole paljon muuta ajatellut kun naimisiin menoa ja oman lapsen saamista. Ymmärrän hyvin että minun tulisi jättää mies, sillä huomaan jo nyt olevani katkera. Mutta en tiedä pystynkö jättämään miestä joka on elämäni suuri rakkaus. 

Vierailija
5/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:31"]

[/quote] Olimme kahdeksantoista vuotiaita silloin kun aloimme seurustella, eikä nuo asiat olleet silloin ollenkaan mielessäni. Nyt viimeisen vuoden ajan en ole paljon muuta ajatellut kun naimisiin menoa ja oman lapsen saamista. Ymmärrän hyvin että minun tulisi jättää mies, sillä huomaan jo nyt olevani katkera. Mutta en tiedä pystynkö jättämään miestä joka on elämäni suuri rakkaus. 

[/quote]

Entä sitten kun mies jättää sinut, tekee lapsia jonkun nuoremman kanssa ja sinä olet liian vanha tulemaan raskaaksi?

Vierailija
6/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:31"]

[/quote]

Suosittelen, että lähdet. Muuten katkeruutesi kasvaa vuosi vuodelta, sekä itseäsi että miestä kohtaan. 

ap

Vierailija
7/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen surullinen. Itken vain. Mietin, milloin ne kyyneleet loppuvat. Pakkohan niitten on näin helteellä loppua. Vai?

Vierailija
8/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin.

Vierailija
9/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:50"]

Minäkin olen surullinen. Itken vain. Mietin, milloin ne kyyneleet loppuvat. Pakkohan niitten on näin helteellä loppua. Vai?

[/quote]

Muista juoda tarpeeksi. 

Vierailija
10/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

What's going on your beautiful mind, ap?

Vierailija
11/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:40"]

Ymmärrän hyvin että minun tulisi jättää mies, sillä huomaan jo nyt olevani katkera. Mutta en tiedä pystynkö jättämään miestä joka on elämäni suuri rakkaus. 

[/quote]

mahtaakohan mies, joka haluaa aivan eri asioita kuin sinä, OIKEASTI olla elämäsi rakkaus, vai oletko rakastunut johenkin, mitä toivoisit miehen olevan, mutta mitä tämä ei ole?

Vierailija
12/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 16:13"]

What's going on your beautiful mind, ap?

[/quote]

Can't say. But I'm sad. Sad I am.

op

Vierailija
13/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen todella surullinen ja ahdistunut. Elämäni rakkaus haluaa eron 12 ihanan vuoden jälkeen - kyseessä viime vuonna tullut lyhytaikainen mielenterveyden ongelma, jonka seurauksena ja jäänteenä mies on ollut harhaisen mustaukkainen ja vakuuttunut uskottomuudestani eikä saa luottamusta enää palaamaan. Meillä oli viime vuoteen asti lähes täydellinen suhde. Mies on ollut joka suhteessa minulle ihan täydellinen, ja nyt menetän tämän elämäni rakkaimman ihmisen.

Vierailija
14/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen hyvin surullinen. Olen onnettomasti rakastunut, ja näin kesähelteellä se tuntuu erityisenn pahalta.

Vierailija
15/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen hyvin surullinen. Olen onnettomasti rakastunut, ja näin kesähelteellä se tuntuu erityisenn pahalta.

Vierailija
16/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 16:46"]Minäkin olen hyvin surullinen. Olen onnettomasti rakastunut, ja näin kesähelteellä se tuntuu erityisenn pahalta.

[/quote]

Minäkin olen surullinen ja se tosiaan tuntuu pahimmalta nyt, kun pitäisi "nauttia" helteistä

Vierailija
17/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap olet nyt surullinen?

Vierailija
18/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 jatkaa: jos tätä siis saa tiedustella?

Vierailija
19/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 19:04"]

18 jatkaa: jos tätä siis saa tiedustella?

[/quote]

Saa sitä tiedustella, mutta en oikein voi kertoa. Olen ikävissäni ja surullinen, sanotaan näin. Kiitos kuitenkin.

Vierailija
20/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 16:58"]

Minäkin olen surullinen ja se tosiaan tuntuu pahimmalta nyt, kun pitäisi "nauttia" helteistä

[/quote]

Itse en ole suuri kesähelteiden ystävä muutenkaan, joten sen puolesta ei omalla tämänhetisellä mielialalla niin väliä. Ehkä tekee kuitenkin vähemmän mieli liikkua iltaisin ja viikonloppuisin "ihmisten ilmoilla", kun saa huomata olevansa ainoa, joka näyttää hapanta naamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan