Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taisi pettää minua?

Vierailija
24.07.2014 |

Tulin juuri kotiin ja löysin pitkän vaalean hiuksen meidän lakanoista. vessassa haisi ihan tuntematon hajuvesi. Mies sanoi lähtevänsä vielä töihin. Aika epäilyttävää, miten voisin kysyä fiksusti ettei mies suutu turhaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain sianjättökehotuksia vartoillaan.

Vierailija
2/13 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hiuksesta en tiedä, mutta eiköhän toi hajuvesi tee tästä aika selvän jutun :\ Voimia. Sanot miehellesi saman, mitä äsken kirjoitit. Suoraan vaan. Katsot, kuinka reagoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuota itkemään. Pettäminen aivan yhtä yleistä kuin homous. Se trendikästä vain jotkut tupauunot tai uskovaiset eivät sitä suvaitse.

Vierailija
4/13 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/13 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut täällä ennenkin?

Vierailija
6/13 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:10"]Tulin juuri kotiin ja löysin pitkän vaalean hiuksen meidän lakanoista. [/quote]

Tulit kotiin ja menit heti tarkastamaan sängyn... wtf?

Vierailija
7/13 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä samat aloituksethan täällä kiertää eikä vain täällä, vaan myös muilla keskustelupalstoilla. Niitä tehtaillaan että keskustelu pysyisi virkeänä kun ollaan niin kovasti sitä sekä tätä mieltä. Toisinsanoen höynäytetään typeriä ihmisiä.

Vierailija
8/13 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutulle kävi oikeasti noin. Ero tuli ja ukko meni kimppaan sen rakastajattarensa kanssa.

Vierailija
9/13 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:15"]

No hiuksesta en tiedä, mutta eiköhän toi hajuvesi tee tästä aika selvän jutun :\ Voimia. Sanot miehellesi saman, mitä äsken kirjoitit. Suoraan vaan. Katsot, kuinka reagoi.

[/quote]

Vierailija
10/13 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätä ole tämän näköinen! Haet nyt heti jostain rannalta jonkun komean adoniksen kotiin ja sitten nussitte rajusti loppupäivän teidän sängyssä.

Miehesi saa samalla mitalla takaisin, kun tulee töistä kotiin ja rusauttaa itsensä lepäämään korppuihin lakanoihin.

Vierailija
11/13 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt niin että erivärinen hius kuin minulla ja pitkä on ollut sängyssä, ja tuoksunut hajuvesi. Paljastui että hius oli hänen äitinsä (siltähän se näyttikin kun sitä tutkin kun hän niin sanoi, en vain osanut aavistaa että häneen olisi tarttunut hius kun oli siellä kylässä) ja hajuvesi oli siitä kun hän oli ostamassa minulle synttärilahjaksi hajuvettä, ja pullohan oli piilotettu asuntoomme mutta näytti sen sitten ennenaikaisesti todisteena kun pyysin nähdä. Ei pidä aina ajatella pahinta ;) vaikka onkin provo..

Vierailija
12/13 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pettämiskeskustelu. Pettää tai ei, niin tuskin se tän palstan kautta selviää.

Vierailija
13/13 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jäi kiinni pettämisestä, koska lakanoissa tuoksui vieras hajuvesi. Olin ollut työmatkalla ja kotiin tultuani illalla haistoin sen hajun. Eikä tämä ole vitsi, ero siinä tuli. Ei auttanut herran lässytykset enää siinä vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä