Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei Tuksu taas! (Minä täällä taas vaan... 24.7.2014)

Vierailija
24.07.2014 |

Hei Tuksu taas kerran!

Olen laittanut uutta matskua mun blogiin Painter's Gallery - osoite: paintersgallery.blogspot.com... kaikenlaista olen sinne tuutannut, mutta tuo yksi artikkeli on kyllä harvinaisen pitkä... kuinka siitä tulikaan sellainen... Ja tarttisin taas porukkaa, joka kommentoisi - ja alkaisi opettaa mulle miten enkkua kirjoitetaan - eli huomauttaisi ainakin kaikista pahimmista virheistä... Kaikkihan osaa - paitsi siis minä... Joku päivä sitten sain kuulla olevani maailman paskin ihminen... eilen sain koko päivän kuulla olevani rikollinen, mutta mistä rikoksesta minua syytettiin sitä en saanut kuulla... ja sehän oli siis herjausta... Ajattelin jo, että opetukseksi menen tekemään poliisille ihan ilmoituksen... 

Kamalan kuuma päivä... mitä sulla on siis päällä tässä helteessä? Mulla on aamusta lähtien ollut joku sama yöpaitarätti... ja hikistä on silti... tarttee kait mennä vaihtaan kledjut ja lämmitteleen niitä eilisiä köttbullareita...

Voi hyvin ja kaunista ilmaa loppuviikolle... 

Terveisin,

"One of your Peppufriends..."

P.S. Ei kait nyt tommoisia massiivisia tekstejä mistään puhelimesta voi lukea vaan ainoastaan tietsikalta... ja muuten... kirjoittelen näitä kyllä ihan itseäni varten... ei mulla ole mitään nk kohderyhmää... Mikä on muuten sun kohderyhmä - siis minkälaista porukkaa???24.7.2014, klo 12:05...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi