Mieheni osti viisi samanlaista t-paitaa!!!
Tokmannilla oli t-paidat 30 prossan alennuksella. Pakotin mieheni ostamaan ja hän päätti ostaa 5 kerralla.
Värivaihtoehtoja olisi kyllä ollut, mutta tämä osti viisi samanväristä paitaa ja vieläpä harmaita!!!!
Mä oon niin kyllästynyt tuohon herra tylsimykseen!!! Onko muilla samanlaista?
Kommentit (33)
Minä ostin 10 ja aina ajattomia, ovat mustia, niin ja ostin myös alushosuja, sekä sukkia, kaikki mustia sopivat mustien housujen kanssa.
Noin oma mieskin tekee eikä siinä ole minusta mitään kummallista.
Sinä "pakotat", joten itsekin miehenäsi toimisin juuri niin vittumaisesti ja sinua ärsyttävästi, kuten miehesi teki.
Saunat feikkimustana, kämpät kalusteet sairaalan valkosina..vaatteet harmaina. Vanhat talot jugendhuvilat paskaksi mokomat tilalle pulpettikatto talousrakennus deedeeär kuutiot. ja tulevaisuus sukupolvet kiittää taas tästä kulttuurri-ihnosta jota suomi potee.
Vierailija kirjoitti:
Saunat feikkimustana, kämpät kalusteet sairaalan valkosina..vaatteet harmaina. Vanhat talot jugendhuvilat paskaksi mokomat tilalle pulpettikatto talousrakennus deedeeär kuutiot. ja tulevaisuus sukupolvet kiittää taas tästä kulttuurri-ihnosta jota suomi potee.
Since 60s. Mikä maailmansodassa pelastettiin tuhottiin kuitenkin eikä edes kulunu aikaa.. Ah suoomi suuri viiisas MAAA.Olen ylpeä suomalalainen. Not.
Onko sitten järkevämpää ostaa kaikissa väreissä ja jättää ne käyttämättä, koska ei tunne oloaan mukavaksi värikkäissä vaatteissa.
Pelkästään fiksua ostaa useampi siinä värissä, mistä tykkää ja tietää ainakin käyttävänsä.
Itse teen aina noin. Paidat ja farkut aina kolmin kappalein samalla kertaa.
Noin minäkin teen. Ja olen nainen. Jos löytää mieleisen niin niitä saa sitten olla ainakin kaksin kappalein.
Ei tarvi miettiä, mitä laittaa päälle.
Ainoastaan, että ovatko puhtaita.
Tämä on älykköjen valinta. Miehesi toimii kuin Steve Jobs, Albert Einstein ja muutamat muut vastaavat. Kun kaapissa on vain yhdenlaista vaatetusta, vaikkakin monta kappaletta, aamuisin ajatuskapasiteettia ei joudu käyttämään kaikenlaiseen turhaan, kuten sen miettimiseen mitä tänään laittaisi päälle.
Ostan usein samaa vaatetta kaksi tai kolme kappaletta. Etenkin alessa olevia laadukkaita valkoisia paitapuseroita tai toppeja. Hyväksi todettuja farkkujakin saatan ostaa kahdet kerrallaan. Sukkia ostan aina monet samanlaiset, En vitsi aamuisin alkaa etsimään sukkapareja.
Kyllä on tyhmä mies, kun on sinut valinnut puolisokseen.
Alottelija. Minä ostin 7 paitaa kun sopiva koko vihdoinkin löytyi.
mies53v
Ainoa ongelma, että voi näyttää, että käyttää samoja vaatteita. Vaikka olisivat puhtaita, hygieniavaikutelma voi heiketä. Olen joskus ostanut kerralla T-paitoja tai alushousuja eri väreissä.
N -79
Pitäähän tuollaisia perusvaatteita olla useampia. Osa on pesussa aina kuitenkin.
Mikä tuossa eniten ärsytti? Onko paidat rumia vai väärän värisiä?
Niitä voi lahjottaa.
5 samaaväriä on liikaa
ja saako miehesi päättää sinun vaatteistasi?
on taas maailman etuoikeutetuimmalla olennolla ihan saatanan isot ongelmat