Nussin vain nuoria ja kauniita opiskelijatypyjä
Tilaan asunnolleni nuoria 18v-20v seuralaisia panemaan viikottain. Onhan se ihan mahtavaa kun näinkin vanhempi mies saa nuorta ja tiukkaa noin helposti kuin pizzan tilaisi. Parisuhdetta en kaipaa ollenkaan.
Kommentit (22)
Oikein. Se on reilua peliä molemmin puolin.
Eli kuinka monta kymmentä vuotta olet ollut selibaatissa?
Niin no. Joka valkkaa, se runkkaa. Nirsot ei nussi. Ronkelit runkkaa. Eli jatka vaan sen oman tatin hieromista.
Voi ei, unelmien setämies! Kerro mitä tällaisen keski-ikäisen pullean naisen pitäisi tehdä että saisi sinut sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, unelmien setämies! Kerro mitä tällaisen keski-ikäisen pullean naisen pitäisi tehdä että saisi sinut sänkyyn?
Minua et sänkyysi saa millään. Nuorta ja tiukkaa sen olla pitää. Rahaa kyllä riittää vaikka kuinka näiden typyköiden nussimiseen, joten miksi panisin ketään keski-ikäisiä pullukoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua et sänkyysi saa millään. Nuorta ja tiukkaa sen olla pitää. Rahaa kyllä riittää vaikka kuinka näiden typyköiden nussimiseen, joten miksi panisin ketään keski-ikäisiä pullukoita?
Sarkasmintajua ei näemmä rahallakaan saa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarkasmintajua ei näemmä rahallakaan saa…
Todellakin :'D
Pervosetä se siellä kertoilee ruuneberina juttujaan. Vetelehän rauhassa vaan käteen ja jätä nämä sekojutut!!🤣🤣🤣
Lerppamunasetä mitään saa,höpö höpö!
Vierailija kirjoitti:
Lerppamunasetä mitään saa,höpö höpö!
Kyllä kuule rahalla saa vaikka kuka. H uoran haaroväli aukeaa melkoisen äkkiä kun seteliä vilauttaa.
Pientä on pakko esitellä kokemattomille, ettei joudu naurunalaiseksi.
Entä sitten? en minäkään vie sänkyyni isivatsaisia ja seisokin kanssa ongelmaisia keski-ikäisiä miehiä, mutta en siitä nyt aloitusta jaksaisi tehdä.
Ei niin nuoret kelpaakaan muuhun kuin nussittaviksi. Mutta jos haluat rakastella, paras naisen ikä on yli 40 vuotta eikä yläikärajaa ole. Vanhin minulla on ollut 69 vuotta, mutta uskon että vanhemmatkin käyvät, jos löydän jostain heitä.
Kunnon nuoret teinitytöt on parasta nussittavaa. Lastit kohtua kohti voimalla ja ulosheitto :)
..tilaan? (luin vaa tossa;)
lienet joku.impovanhus?! tai, 'muuten vaan mukava' (kokoomuskansalainen..) se on kyllä: surkeaa!
m49 kirjoitti:
Minkä alan opiskelijoit?
Joka alan. Koska itsekin tiedän kaikesta kaiken, joistakin asioista jopa vähän enemmän
No ok. Mitä sitten?