Riittääkö miehelle että hänellä on nainen
Jolta saa seksiä, joka osaa siivota ja laittaa ruokaa ja on lisäksi kohtuu hyvännäköinen? Ei tietty kukaan varmaan halua ympityhmää puolisoa, mutta ei tarvitse olla erityisen älykäs. Miten on?
Kommentit (9)
Riittää että saa hyvää seksiä ja hänet kehtaa viedä valoisaan aikaan ulos. Näitten kohtuuttomien pyyntöjen takia on taas nainen hakusessa. Edellinen oli useita vuosia hyvä. Oikeasti niin hyvä ettei pahemmin huvita etsiä uutta.
Onneksi olen jo vanha (50) ja tavat on niin huonot että hyvällä säkällä tästä mailmasta pääsee kohtuu äkkiä pois.
Joillekin miehille riittää. Voihan ne puhua sit henkeviä tai kattoa vaikka jaljapalloa vaikka kavereitten kanssa. Ongelmia tulee näissä enemmän sit jos pitää lapsia tehdä ja olla yhdessä 24/7. Tietty sit jos nainen tajuaa, että mies on älykkäämpi ja ymmärtää totella silloin ku mies ymmärtää ja hoitaa asiat paremmin, ni se voi auttaa.
Kyllä ne naiselta rahaakin tahtoo. Ei ne elättiä ota.
Mielellään ei saisi olla ihan täysi sekopää, mutta tyhmyys (tai fiksuus) ei niin paljoa haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa ne haluaa omalta mieheltä ja seksiä joltain toiselta mieheltä. Usko tai älä niin kyllä nainen osaa perustella miksi tuokin kuvio on miesten syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa ne haluaa omalta mieheltä ja seksiä joltain toiselta mieheltä. Usko tai älä niin kyllä nainen osaa perustella miksi tuokin kuvio on miesten syytä.
Varmaan sama kuin miesten täyshoitolapalvelut kotona omalta vaimolta ja seksipalvelut kodin ulkopuolelta toiselta naiselta. Röyhkeimmät miehet ottavat kaupan päälle vielä täyselatuksen omalta vaimolta.
Jotkut ihmiset ovat vain törkeitä hyväksikäyttäjiä.
Minulle riittää tämä kaikki mitä itselläni on jo.
Eikä minulla ole naista.
Ei riitä, tarvitsee sitä yhteistä kemiaa, loppuu seksi muuten naisenkin puolelta.