Suomalaiset kaikkein rumimpia muiden pohjoismaalaisten mielestä :(
No onhan tuo totta.
Mutta onneksi meillä turkulaisilla on pitkälti ruotsalaiset geenit :)
Kommentit (58)
Ok, en jaksa välittää muiden mielipiteistä.
Kyllähän sen huomaa esim. etelänlomilla jos majoittuu pohjoismaalaisten kansoittamaan hotelliin. Altaalle löllyvät perunanenäiset suomalaiset tunnistaa jo kaukaa, ruotsalaiset ovat silmänilo.
Mä ainakin tiedän paljon todella kauniita ja komeita suomalaisia. Ja tuplasti enemmän rumia ulkomaalaisia.
Suomalaisia miehiä rumempia en tiedä. Anteeksi. En kerro minkä maalainen olen alunperin, mutta olen täällä 22 vuotta asunut ja aikuisena työn takia muuttanut, en pakolainen. Olen ympäri maailmaa työskennellyt ja tässä maassa vasta rumimmat miehet nähnyt. He näyttävät possuilta. En tiedä onko vika siinä että suomalainen mies ei välitä pukeutua ja on vähän huono hygieniassaan.
Tottahan tämä on. Pieni kansa, melkein kaikki sukua jotenkin toisilleen. Pikkuserkut tekee lapsia, ei ihme että geenit on oudot..
Onhan se niin! Ruotsalaiset ovat vaan niin hemmetin siroja ja nättejä kaksimetrisiä vaaleine tukkineen.
Meillä sitten taas maantienvärinen tukka, persjalkaisuus, ollaan rujoja, perusilme on mutrussa, isoja ollaan ja komeita niin. Ei kauniita.
Norjalaiset taas samaa kanttia meidän kanssa, mutta heilläpä on vaaleampi tukka.
Vaaleus on kuitenkin maailmalla valttia, että suomalainen vaaleus kyllä puree, vaikka pottunenät vaappuukin ja löysää löytyy.
Tanskalaiset ovat pienempi versio ruotsalaisista ja islantilaiset - niin.. mitähän hekin ovat?
Oppikaas olemaan ylpeitä itsestänne. Me ollaan oltu ja tullaan olemaan mettäläisiä, tehdään siitä meidän juttu!
Monen suusta olen kuullut että Turussa Suomen kauneimmat ja komeimmat. Itse olen turkulainen ja pakko myöntää, että näin on.
Minusta virolaiset miehet on rumia. Sellaisia kapeanenäisiä vähän luihun näköisiä.
Kyllä Turussa on komeita miehiä. Mutta kun ne avaa suunsa ja alkaa puhumaan Turkua... Outo kontrasti.
Aha. Valitettava(?) totuus on kumminkin se, että ruotsalaiset naiset ovat kolhomman ja maskuliinisemman näköisiä kuin suomalaiset, heissä on semmoista saksalaista epänaisellista rotevuutta, kookkuutta. Suomalaisilla se pikkiriikkinen aavistus enemmän aasialaisuutta (vähän lyhyempiä, pehmeämmät kasvonpiirteet) tuovat feminiinisemmän silauksen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:38"]
Suomalaisia miehiä rumempia en tiedä. Anteeksi. En kerro minkä maalainen olen alunperin, mutta olen täällä 22 vuotta asunut ja aikuisena työn takia muuttanut, en pakolainen. Olen ympäri maailmaa työskennellyt ja tässä maassa vasta rumimmat miehet nähnyt. He näyttävät possuilta. En tiedä onko vika siinä että suomalainen mies ei välitä pukeutua ja on vähän huono hygieniassaan.
Haista paska
t. suomalainen nainen
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:43"]
Onhan se niin! Ruotsalaiset ovat vaan niin hemmetin siroja ja nättejä kaksimetrisiä vaaleine tukkineen.
Meillä sitten taas maantienvärinen tukka, persjalkaisuus, ollaan rujoja, perusilme on mutrussa, isoja ollaan ja komeita niin. Ei kauniita.
Norjalaiset taas samaa kanttia meidän kanssa, mutta heilläpä on vaaleampi tukka.
Vaaleus on kuitenkin maailmalla valttia, että suomalainen vaaleus kyllä puree, vaikka pottunenät vaappuukin ja löysää löytyy.
Tanskalaiset ovat pienempi versio ruotsalaisista ja islantilaiset - niin.. mitähän hekin ovat?
Oppikaas olemaan ylpeitä itsestänne. Me ollaan oltu ja tullaan olemaan mettäläisiä, tehdään siitä meidän juttu!
[/quote]
Tanskalaisilla on usein suurimmat rinnat. Norjalaiset ovat pisimpiä ja blondeimpia. Ruotsalaiset ovat vain massanättejä. Sitten jos katsotaan myös Itämeren itäpuolta niin Virossa on paljon Saksanmaan geenejä. Monella suomalaisellakin on juuria niin Itä- kuin Länsi-Suomesta. Kaikista kauneimpia ovat ne joiden geenit ovat sekoittuneet eivätkä ole vain yhdestä sisäsiittoisesta kylästä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:44"]
Monen suusta olen kuullut että Turussa Suomen kauneimmat ja komeimmat. Itse olen turkulainen ja pakko myöntää, että näin on.
[/quote]
Kuva ois kiva.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:47"]
Minusta virolaiset miehet on rumia. Sellaisia kapeanenäisiä vähän luihun näköisiä.
[/quote]
No ehkä me pyöreäkasvoiset ja lyhyt ja leveänenäiset naiset tykkäämme. Ja ne tykkää meistä :D
Tanskalaiset on kauniskroppaisia mutta ei naamaisia, norjalaiset ja ruotsalaiset ihan jees, suomalaiset kauniskasvoisia mutta ei kroppaisia.
Suomen geeniperimässä ei ole mitään vikaa vaan siinä ettei ulkonäöstä pidetä huolta! Suomalaiset naiset hakkaisi monen muun maalaiset 6-0 jos pitäisivät itsensä hoikkina ja pukeutuisivat hyvin.
Suomalaisilla miehillä on usein sellainen pysty töpselinenä. Ei miehekäs lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:47"]
[/quote]
Anna kun mä arvaan; sun miehes on joku punainen possu tai Turkey kebab?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:41"]Ollaanhan me suomalaiset rumia. Mutta turkulaiset on tyhmiä. Mieluummin olen ruma kuin turkulainen.
[/quote]
Minä olen ruma Turkulainen ja kaikenlisäksi tämänhetkinen paikkakuntani on Pori.... Yääääh