Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erotakko?

Vierailija
23.07.2014 |

Olen 24.v nainen, elän parisuhteessa ja meillä on 1,6v lapsi. En ole ennnen tämmöisille kirjoitellut mutta en keksi muutakaan mistä neuvoa kysyä.Eli mieheni on ihan mukava kun on selvinpäin, tai ei ole väsynyt. Töistä tullessaan hän istahtaa sohvalle puhelimen ääreen nettiin surffailemaan. Ja sitten nukkumaan. Vapaat hän ottaa yhtenä iltana ne kuuluisat "MUUTAMAT" eli ostanut vain 6 tölkkiä mutta kun menen nukkumaan lähtee baariin, ysrävälle ym. Olen takavarikoinut monesti visat ym. Mutta ei auta. Aamulla menen herättämään vaikka jos on sovittua menoa se huuto alakaa. Olen silloin juoppo, spurgu, en osaa tehdä mitään oikein, työtön paska, lehmä, ämmä, skitso mitäköhän muuta. En juo kun kerran 3kk ja hän kerran viikkoon, työtön koska opiskelen, skitso koska huudan sille kun olen vihainen niin ja olen "h*ora" näin hän minua aina kuvailee. Ja olen vielä maailman paskin äiti. :( olen ihan romuna aina kun noin kerran viikossa joudun nuo kuulemaan. Hän tönii minua kännissä, ja on kuristanutkin. Ja selvin kieltää koko asian. Nut kysyisin onko teidän mielestänne mitään toivoa. Itsellä on hävinnyt kunnioitus, ja pikkuhiljaa rakkaus tuohon mieheen. :'(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Vierailija
2/10 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, lukihäiriö sinulla taitaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin että eroa. Kuulostaa kun miehelläsi olisi ongelma alkoholin kanssa. Pian hän voi tehdä lapsellenne jotain päissään jos sinuakin kohtelee tuolleen. Ajattele omaa ja lapsesi parasta. Tuo mies ei tuosta muutu ainakaan jos sinä olet aina antamassa hänelle mahdollisuuksia ja hoivaamassa. Ehkä huomaa millaiseksi on muuttunut kun joutuu olemaan yksin. Tsemppiä !

Vierailija
4/10 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tiedät ettet saa täältä mitään muuta vastausta kuin LÄHDE! Todellakin LÄHDE. Toi on aivan sairasta. Miehesi on todennäköisesti alkoholisti ja muita mielenterveyden häiriöitä, mutta ei se oikeuta tuollaista käytöstä. Kenenkään ei kuulu kuunnella tuollaista haukkumista jatkuvalla syötöllä. Ja tönimisestä ja kuristamisesta ei nyt varmaan tarvitse edes puhua. Myöskään yhdenkään lapsen ei kuulu elää tuollaisessa kodissa!

Vierailija
5/10 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lukihäiriölle ihminen ei vissiin voi mitään?! Se on pienin murheeni.

Vierailija
6/10 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä edes mietit jäämistä?

Vierailija
7/10 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina toivonut että lapsella olisi ehjä perhe ympärillä. :( mutta alan tajuta sen jo nyt että se ei ole mahdollista tämän miehen kanssa.( Olen harkinnut eroa jo todella kauan. )

Vierailija
8/10 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:53"]

Olen aina toivonut että lapsella olisi ehjä perhe ympärillä. :( mutta alan tajuta sen jo nyt että se ei ole mahdollista tämän miehen kanssa.( Olen harkinnut eroa jo todella kauan. )

[/quote]

Perhe ei ole "ehjä", jos toinen vanhempi terrorisoi koko perhettä. Sellaisesta perheestä kasvaa vaurioituneita lapsia.

Vierailija
9/10 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä että lapsi siinä kärsii jos olen vielä tässä suhteessa. Taidan ottaa huomenna asian ihan tosiaan miehen kanssa puheeksi ja tehdä asialle jotain. Vihdoin! En aina voi antaa anteeksi :'(

Vierailija
10/10 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:01"]

Olen ihan samaa mieltä että lapsi siinä kärsii jos olen vielä tässä suhteessa. Taidan ottaa huomenna asian ihan tosiaan miehen kanssa puheeksi ja tehdä asialle jotain. Vihdoin! En aina voi antaa anteeksi :'(

[/quote]

Hyvä! Tee oikeasti jotain. Sä olet äitinä vastuussa lapsesi henkisestä hyvinvoinnista, ja se ei onnistu jos lapsi altistuu päihteille ja tappelulle.