Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstanainen, mitä mieltä olet miehestä, joka…

Vierailija
18.07.2021 |

…tykkää katsella animea ja lukea mangaa. Olen siis kaappiweeb, mikä tarkoittaa että ulkoapäin näytän ihan normaalilta, mutta vapaa-aikanani katselen Lucky Staria.

Mitä mieltä olette? Liian outo mies teidän kriteereille?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostuisi

Vierailija
2/16 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees, en tiedä miten tuosta voisi erityisesti olla jotain mieltä. Eiköhän kaikilla ole omat luku- ja telkkarimieltymyksensä.

Tosin jos et osaisi muusta puhua niin olisi iso turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia vastauksia minä teiltä vähän odotinkin, kiitos. =^.^=

Vierailija
4/16 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä lasten ohjelmia?

Vierailija
5/16 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin näin nelikymppisen näkökulmasta on.

Vierailija
6/16 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa jos miehellä/ihmisellä yleensä on joku mielenkiinnonkohde ja intohimo, muu kuin naiset ja alkoholi.

Tarkemmin ajatellen se on minulle yksi tärkeimmistä krittereistä miehelle.

Vierailija
7/16 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi, koska jostain kumman syystä animen ja mangan harrastamisen kanssa käsi kädessä kulkevat (yleensä hoitamattomat) mielenterveysongelmat ja oudot fetissit.

Vierailija
8/16 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ulkopäin ja käytökseltäsi normaali, niin ei ainakaan mua haittaisi. Sellainen "söpöpöilykäytös" ja animelarppaus taas on turn off aikuisella miehellä, mutta jos et huutele kimeällä äänellä naniii~ niin kaikki on ok.

Vierailija
9/16 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin näin nelikymppisen näkökulmasta on.

Tällainen vajaa nelikymppinen ymmärtää jo muutakin kuin pelkkää länsimaista kulttuuria :)

Mutta joo mikä vaan harrastus kun ottaa vallan ja muuttuu harrastuksesta elämäksi, on se tun off sitten. Jopa kuntosaliharrastus tai sijoittaminen, ei kukaan jaksa jos siitä on puhe 24/7.

N32

Vierailija
10/16 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu genrestä. Jos lempianime on tyyliin se en deadly sins tai muu pervoilu sarja niin iso turn off.

Katson itsekin jonkun verran animea, joten ei ole täysi turn off.

Vierailija
11/16 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään tuollaisia harrastavia ihmisiä vastaan, mutta todella vaikea kuvitella että kiinnostuisin.

Vierailija
12/16 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkäisi, koska jostain kumman syystä animen ja mangan harrastamisen kanssa käsi kädessä kulkevat (yleensä hoitamattomat) mielenterveysongelmat ja oudot fetissit.

Minusta on todella kummalliisia tehdä sellaisia oletuksia mitä te täällä palstalla teette.

Sama kuin sanoisi että kaikki punapaitaiset ihmiset on vaarallisia ja itseään suojellakseen aikoisi tehdä heille jotain pahaa.

Olettaminen on sairasta!

Vierailija
13/16 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis just mainitsin, että olen kaapissa, niin en puhu asiasta muille. Kaverit tietää, mutta en näe syytä jutella aiheesta, kun ei se heitä kiinnosta. Ja en ole pervo. :D Ihme yleistyksiä tulee taas palstan naisilta… Ja haloo, en todellakaan suosittele kaikkea mangaa tai animea lapsille. Melkonen psykopaatti täytyy olla, jos antaa lapsen lukea tai katsella jotakin Death Notea.

Vierailija
14/16 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hentai?

Vierailija
15/16 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostuisi millään tavoin. En usko, että meillä olisi yhtään mitään keskusteluaiheita ja yhtään mitään muutakaan yhteistä.

Vierailija
16/16 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaisi. Mun mies tykkää sci-fistä ja fantasiasta. Lukee ja pelaa ja kattoo leffoja. Mäkin tykkään niistä leffoina, mutta en pelaa, enkä lue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi