ÄLLÖTTÄVÄ, LIHAVA SOVINISTIMIES
No, jos tuo otsikko riittäis herättämään huomion?
Mulla on kaverin kaverina sellainen negatiivisessa mielessä "perssuomalainen" mies, joka on lihava, sovinistinen, ryyppää paljon. Kävi Thaimaassa ja nyt seurustelee jonkun sikäläisen tytön kanssa, facebookissa on kuvia jossa mies puristelee tytön tissejä rehvakkaasti ja tyttö lähettelee sydämiä. Mies ja kaverinsa puhuvat tytöstä ja tytön kavereista halventavasti, marjanpoimijoina.
Tyyppi on ottanut terassilla salaa kuvan jostain tuntemattomasta ylipainoisesta naisesta, ja heittää facebookissa läppää, että "täällä olis tällainen herkku ;)" ja itse on siis VÄHINTÄÄN SAMAN KOKOINEN.
Mistä helvetistä näitä oikeasti sikiää?!
Kommentit (28)
Niitä riittää. Elämänlaatu paranee kun jättää ne täysin huomioimatta ja teeskentelee ettei niitä ole. Oikeasti ei kannata seurailla henkilöä joka antaa aihetta vain laattailuun.
Kyllä näitä riittää. Mutta juuri tällaisten ihmisten kohdalla karman laki tuntuu toimivan, kaikki mihin he koskevat muuttuu paskaksi, ennen kaikkea heidän oma elämänsä.
Luulen että minäkin, 40+ treenattu ja nuorekas kaunis nainen otan sen kolmekymppisen latinon (kivat pakarat, iso muna, hyvännäköinen, kiihkeä sängyssä) kun en jaksa katsella/kuunnella näitä suomalaisia valjuja ja ylipainoisia miehiä (joilla on pieni muna).
Taisin tunnistaa kenestä puhutaan.... ja on todellakin ällöttävä ihminen, kaikin puolin.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 03:29"]Taisin tunnistaa kenestä puhutaan.... ja on todellakin ällöttävä ihminen, kaikin puolin.
[/quote]
V.K.?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:21"]Tuttuni on 43 vuotias kaljuuntunut läski. Meni juuri naimisiin kauniin afrikkalaisen 20v naisen kanssa ja nyt nainen asuu jo suomessa. Kiinnostavia näköjään nämä suomalaiset kaljut läskimiehet.
[/quote]
Aivan totta. Samoin kiinnostaa haaleat siiderivalaat mustia-ja arabi miehiä. Onneksi päästään molemmista. Väri kyllä näkyy.
Ap:tä kiinnostaa kovasti ko. miehen asiat. Ihme :)