Olen yksinäinen ja masentunut. Piristynkö jos haen paljon kaljaa?
Kommentit (17)
Kalja piristää aina ja paljon kaljaa piristää paljon.
Minäkin olen masentunut. Sohvaan on tullut jo kuoppa, kun olen istunut tässä yksin jo kauan.
Kalja on raikasta ja ravitsevaa.
T: 20v ykä 😎
vuonna 2004 syntynyt ykä.
Katso youtubevideoita ja kuuntele puhetta.
Et piristy, alkoholi on sedatiivi.
Joo, joo kaljaa koneeseen ja kone käyntiin
Ei auta mitään se kaljan litkimisnen
Päinvastoin masennut vielä enemmän.
Huomasinkin että kestää yllättävän kauan ponnistaa sängyn pohjalta eli en ehtinyt taas yhtään mihinkään.
No et. Alkoholissa on ainakin omalla kohdalla sellainen ominaisuus että se vahvistaa valmiiksi olevaa tunnetilaa. Jos ole jo valmiiksi iloinen ja hyväntuulinen, alkoholi antaa vielä lisää vauhtia ja energiaa, mutta jos olen alakuloinen ja väsynyt, alkoholi tekee minut entistä väsyneemmäksi ja surkeammaksi. Älä ainakaan jää yksin neljän seinän sisälle juopottelemaan. Jos menet pussikaljoinesi johonkin puistoon istuskelemaan, voit ainakin katsella ihmisiä, ja ehkä löytää samalla seuraakin.
Nyt olen juonut kossupullon ja itkettää.
Vierailija kirjoitti:
No et. Alkoholissa on ainakin omalla kohdalla sellainen ominaisuus että se vahvistaa valmiiksi olevaa tunnetilaa. Jos ole jo valmiiksi iloinen ja hyväntuulinen, alkoholi antaa vielä lisää vauhtia ja energiaa, mutta jos olen alakuloinen ja väsynyt, alkoholi tekee minut entistä väsyneemmäksi ja surkeammaksi. Älä ainakaan jää yksin neljän seinän sisälle juopottelemaan. Jos menet pussikaljoinesi johonkin puistoon istuskelemaan, voit ainakin katsella ihmisiä, ja ehkä löytää samalla seuraakin.
Tämä on kyllä totta.
Minäkin olen yksin vaikka elän parisuhteessa, ei kaikille annettu ruusuja täsä elämässä.
Kaljan hakeminen kävellen voi olla sopivasti piristävä liikuntasuorite, mutta suuren määrän juominen tuskin tekee hyvää.
Hae sikspäkki. sopiva pöhnä muttei mitään maailmaa kaatavaa krapulaa
Alkoholi lisää masentuneisuutta. Miksi et katsoisi netistä tai telkkarista mieluisia ohjelmia ? Tai lue hyvää kirjaa. Mene aikaisin nukkumaan.