Jos saisit toivoa yhden asian , mitä haluaisit?
Mä haluaisin , että voittaisin lotossa, että voisin muuttaa pois täältä ahdistavasta impivaarasta!
Kommentit (34)
Ison tukun rahaa, että voisin lopettaa työt ja muuttaa etelään.
Parin tonnin työkyvyttömyyseläkkeen
Siunatun toivomusten taikasauvan jossa miljoona toivomusta.
Mä toivoisin omille lapsilleni hyvän, tasapainoisen elämän vailla isoja takaiskuja, onnelliset parisuhteet, itsensä näköiset asumiset ja työt, kyvyn sietää ja selvitä elämän mahdollisista vastoinkäymisistä, terveyttä ja riittävän toimeentulon.
Kumppanin. Aidon kumppanin. Haluttavan ja halukkaan sellaisen.
Maailmasta loppuisi sodat. Että kaikki rakastaisi toisiaan.
Haluasin takaisin elämäni ennen koronaa
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin omille lapsilleni hyvän, tasapainoisen elämän vailla isoja takaiskuja, onnelliset parisuhteet, itsensä näköiset asumiset ja työt, kyvyn sietää ja selvitä elämän mahdollisista vastoinkäymisistä, terveyttä ja riittävän toimeentulon.
Oliko toi litania sun mielestä yksi asia?
Haluaisin mt-ongelmani sellaiselle tasolle että ne eivät ratkaisevasti häiritsisi elämää.
Toivoisin että minusta tulisi maailman valtias ja kaikkein rikkain. Järjestäisin turvallisen loppuelämän kaikille läheisilleni ja loput rahat sijoittaisin tieteeseen ja koulutukseen, niin että osa ihmisistä voisi jatkaa elämää sopusoinnussa luonnon kanssa.
Toivoisin lapsenlapseni olevan terve. Nyt hänellä on monta pahaa diagnoosia ja lopun elämän vaikeuksia tiedossa.
Että unelmieni mies rakastaisi vain minua.
Haluaisin takaisin mummoni vihkisormuksen, jonka edesmennyt eksäni möi minulta lupaa kysymättä.
Haluaisin sanoa rakkaus, mutta tässä epävarmassa maailmassa lottovoitto takaisi taloudellisen turvan, joka on kapitalisessa yhteiskunnassa suurin omaa terveyteeni vaikuttava asia. Onhan tässä jo yksin eletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko toi litania sun mielestä yksi asia?
No oli. Onnea lasten elämään! Ei ollut minun kirjoitus, mutta ymmärsin hyvin, toisin kuin sinä.
Mä haluisin, että Kiina viha loppuisi.