Oon vähän järkyttynyt miten oma äitini on aika sotkuinen eikä imuroi kovin usein
Nyt omillani asuessani oon huomannut miten oma äitini on omasta mielestäni aika sotkuinen varsinkin imuroinnin suhteen. Oon viettänyt aika paljon nyt korona-aikana aikaa mun äidin luona kiitos etäopintojen ja oon melkein itsekseni saanut vaan imuroida täällä. On meijät lapset kyllä lapsuudenkodissamme opetettu imuroimaan aika useesti ja äiti on ollut myös ahkerampi imuroimaan sillon. Nyt aikuisiällä roolit on näköjään kääntyneet päinvastoin. Äitini on siis 56-vuotias tällä hetkellä. T: M27
Kommentit (6)
Jep, jospa M27 lähtisi vähitellen omaan asuntoonsa ja antaisi äitinsä elää lopultakin omaa elämäänsä haluamallaan tavalla. Eikä arvostelisi siivousinnokkuutta nyt ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep, jospa M27 lähtisi vähitellen omaan asuntoonsa ja antaisi äitinsä elää lopultakin omaa elämäänsä haluamallaan tavalla. Eikä arvostelisi siivousinnokkuutta nyt ainakaan.
Sellainen luetun ymmärtäminen, kun heti ensimmäisessä lauseessa jo sanoi ettei asu siellä vaan omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen luetun ymmärtäminen, kun heti ensimmäisessä lauseessa jo sanoi ettei asu siellä vaan omillaan.
Paitsi että kertoi loisivansa siellä nyt ilmeisesti koronan varjolla. Eli toistan: jospa menisi sinne omaan luukkuunsa vähitellen.
Jokainen elää kotonaan niinkuin haluaa, varsinkin kun penskat on (jos olisi) pois.