Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reimatecin koot, marinaa ;)

25.08.2006 |

Ei mahtunut koon 92cm Reimatecin haalari meidän 90cm pojalle tänään. Pikkuväessä kokeiltiin ja pieni oli!

Eli niska-haara mittaan ei jäänyt yhtään taipumisvaraa. Hihoista paistoi käsiä nostettaessa ranteet...

Meni usko Reiman " reiluun kokoon" . Tai ovat pienentäneet mitoitusta? Meillä menee nimittäin välikausi-Lassietecissa hyvin koko 92cm ja se on ' Reilu Koko' ja tuon puvun uskon menevän vielä keväälläkin... Niska-haarassa on reilu vara ja hihat on liian pitkät.

Meitsin 90cm pitkälle pojalle pitää siis hankkia pikkupakkashaalariksi 98cm Rtecki.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalle ei kunnolla mahtunut 86 cm:n välikausihaalari, vaikka mittaa oli vasta 82 cm. Pojalla on kyllä piiitkä selkä.

Vierailija
2/4 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika täytti toukokuussa vuoden ja oli silloin 73cm pitkä. Olin jo pitkin kevättä selaillut myyntipalstoja jotta löytäsin Reimatecin muta-värisen haalarin välikaudeksi, ja harmittelin kun 86 senttisiä oli paljon, mutta 80cm oli vaikeaa löytää. No löytyihän se viimein ja huuto.netissä hintakin tietty vähän nousi. No sen halusin ja sainkin. Olin varma että mahtuu ainakin koko kevään ja syksyn, mutta kuinka ollakaan, jo toukokuulla kun haalaria viimeisiä kertoja käytettiin se rupesi näyttämään aika pieneltä juuri selkämitasta. Tiesinhän minä että lapseni ovat kaikki olleet pitkäselkäisiä, mutta haalari oli 80cm ja poikani vasta 73cm!

Ei muuta kuin uuden isomman haalarin metsästykseen (ja taas samanvärisen, koska kaikki asusteet oli hankittu sävy sävyyn). Löytyihän se, mutta olen aika hämmästynyt kun poika joka ei ole edes lähelle 80cm tarvitsee haalarin kokoa 86cm!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten meidän lapset on sen mallisia...

Meinaan meillä on jo vuosi käytetty reimateciä ja aina on tarttenut ostaa isompi kuin mitä lapset pituus sentteinä on ollut.

Nytkin, poika on 109cm pitkä ja jo keväällä käytti 116cm haalaria ja 122cm takki ja housut on sopivat.

Tyttö, joka on 118cm pitkä käyttää 128 kokoa reimatecistä. Kakkospukuna 122 joka mahtuu juuri ja juuri.

Kuopus on nyt 104cm pitkä ja hänellä on syyspuku 110cm (ostetittiin uusi kun koko 104 jäi pieneksi tytön ollessa alle 100cm pitkä) ja talvihaalari kokoa 116.

Vierailija
4/4 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neidillä pituutta jo metri ja viimevuotinen 98cm vyötärötoppahaalari menee edelleen ja on aika väljä vieläkin.