Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät jaksa yhtään siivota näillä helteillä?

Vierailija
23.07.2014 |

Yhden koneellisen olen pessyt tässä viikolla ja päivittäiset ruoat olen saanut tehtyä ja tiskata tiskit. Siinäpä se. Saas nähdä minkälainen pommi tästä kämpästä vielä tulee.. Vois taas hyppiä kylmään suihkuun vaikken ole tänään mitään vielä tehnytkään. Ei tykkää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tiskit laitan ja imuroin illalla pikaisesti, mutta siinäpä se. Pyykkikorit ovat jo ihan täynnä.

Vierailija
2/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi päiväaikaan. Siivoan ja teen ruuat aamulla aikaisin, tai myöhään illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroiks jotkut oikeesti joka ilta? :D

En siivoo muutenkaan kovin usein. Kämppä on ihan asuttava, vaikka välillä onkin vähän pölyä pinnoilla. Meitä on tosin vaan kaks aikuista täällä, ehkä lapsiperheessä pitää siivota enemmän..

Vierailija
4/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu yksi joka ei ole jaksanut edes pyykkiä pestä! Safkan laitto yms on myös täysin pois laskuista.

Asunto sen verran pieni ja kaksi kissaa, joilla on nyt jo ihan riittävän tukalaa saati jos pyykejä ripustelis kosteutta tuomaan yms.

Salaatit yms kylmät ruuat on täl hetkel niitä mitkä maistuu parhaiten. Ja kylmä vesi!! En tiedä mitää parempaa!!!

Vierailija
5/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin tällä hetkellä joka ilta, koska ulkoa kantautuu hiekkaa ja talossa on paljon porukkaa. En jokaista huonetta, vaan eteiset, olkkarin ja keittiön lähinnä.

Vierailija
6/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitäis imuroida joka päivä. Lapset tuovat uimarannalta hiekkaa ihan joka paikkaan, kaikkialla on märkiä pyyhkeitä kuivumassa, koira tuo tassuissaan hirveät määrät sotkua...

Vierailija
7/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa siivota helteillä. Toisaalta en jaksa myöskään sotkea, joten asia ei haittaa. 

Vierailija
8/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:25"]

Meillä pitäis imuroida joka päivä. Lapset tuovat uimarannalta hiekkaa ihan joka paikkaan, kaikkialla on märkiä pyyhkeitä kuivumassa, koira tuo tassuissaan hirveät määrät sotkua...

[/quote]

Mitäs hankit lapsia ja koiran.

Vierailija
9/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan sateella.

Vierailija
10/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pessyt pyykkiä joka päivä koska se nyt ei paljon vaadi... Haluan rantapyyhkeet ja hellevaatteet puhtaiksi samantien. Olen kolme päivää suunnitellut imurointia mutta onneksi lapsi ja kaverit valtasivat olkkarin. :)

Vierailija
11/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on asunto myynnissä ja näyttöjä tiuhaan. Kiva puunata kämppä esittelykuntoon pari kertaa viikossa.

Vierailija
12/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helteet estävät siivoamista, eivät mitenkään ? Senkun ilmastointi viileälle, esim + 18 ja siivoamaan. Kaikesta, nää mammat vetääkin ongelmia.

Vierailija
13/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:14"]

Miten helteet estävät siivoamista, eivät mitenkään ? Senkun ilmastointi viileälle, esim + 18 ja siivoamaan. Kaikesta, nää mammat vetääkin ongelmia.

[/quote]

Syö pääs, elvis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän