Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen ravintolaa perutettaessa tärkeintä oli sijaintix3. Nykyänn tärkeintä on tarjoilija joka osaa sanoa Jes!

Vierailija
17.07.2021 |

Kaikilla menestyvillä paikoilla pitää olla sellainen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla joku ongelma nyt.  :)

Vierailija
2/5 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen tarjoilijan pitäisi sitten sanoa? Ei? Eipä ihme jos ei tuollainen paikka menesty…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tollo ap.

Läheskään kaikki ravintola työntekijät eivät koskaan milloinkaan sano asiakkailleen että Jes.

Jos muutaman uusi työntekijä on niin sanonut ja sekin johtuu ravintolan omistajan huonosta perehdyksestä.

Niin noista muutamistakin sanonnoista on tehty viraali hitti someen.

Lapsellista ja typerää.

Ja eniten tästäkin vauhkoavat ne täällä, joilla ei ole edes koskaan varaa käydä ravintoloissa, joissa tarjoilija tulee ottamaan tilauksen suoraan pöydästä.

Te toistelette täällä vain kuulopuheita, mitään omaa kokemusta asiasta teillä luusereilla ei ole.

Eikä tule olemaankaan.

Vierailija
4/5 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tollo ap.

Läheskään kaikki ravintola työntekijät eivät koskaan milloinkaan sano asiakkailleen että Jes.

Jos muutaman uusi työntekijä on niin sanonut ja sekin johtuu ravintolan omistajan huonosta perehdyksestä.

Niin noista muutamistakin sanonnoista on tehty viraali hitti someen.

Lapsellista ja typerää.

Ja eniten tästäkin vauhkoavat ne täällä, joilla ei ole edes koskaan varaa käydä ravintoloissa, joissa tarjoilija tulee ottamaan tilauksen suoraan pöydästä.

Te toistelette täällä vain kuulopuheita, mitään omaa kokemusta asiasta teillä luusereilla ei ole.

Eikä tule olemaankaan.

Jes! Aika monta sataa ravintola ateriaa vuodessa tulee syötyä. Ei Jes! niiden oikeiden paikkojen ongelma olekaan vaan s-ryhmän ja pikarukaravintoloiden. Kumpaakaan ei juuri asiakaskokemus kiinnosta.

Vierailija
5/5 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Ihanaa olla tollo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi