Mies viestittelee ahkerasti ja sitten yhtä-äkkiä 10 päivän totaalinen hiljaisuus.
Ja taas viestittelee kuin ei mitään.
En ymmärrä, taidan olla jotenkin varalla. Viestittelee kun parempaakaan ei ole tarjolla.
Kommentit (20)
Sillä on silloin ryyppyputki, ei siinä ehdi mitään viestitellä.
Älä vastaa. Maistakoon omaa lääkettään.
Whatsupp on kyllä yksi helvetinkone saatanasta.
- mies
Vierailija kirjoitti:
Whatsupp on kyllä yksi helvetinkone saatanasta.
- mies
Miksi olet sitä mieltä? Entäs Messenger?
Vierailija kirjoitti:
Älä vastaa. Maistakoon omaa lääkettään.
No tämä, oikeesti.
Sillä oli ryyppy päällä tai toinen kierroksessa. Anna ukon olla.
Varmaaki kokeili onks yhteydenpito yks puolista vaan 😅 eli loppuu ku seinää jos ite ei jatka koko ajan näpytystä
Vierailija kirjoitti:
Yhtä-äkkiä?
Yhtäkkiä, yht*äkkiä, yhtätäkkiä....
Tai selvinpäin ei rohkene viestitellä.
Vierailija kirjoitti:
Tai selvinpäin ei rohkene viestitellä.
Just joo. Erittäin epätodennäköistä.
En usko ryyppyputkeen tai ettei selvinpäin uskalla. Todennäköinen vaihtoehto on toinen viritys. Ja saa viritellä ihan rauhassa, en jaksa pelata mitään pelejä.
Oli kyllä kiva mies mutta silti =)
Toinen nainen kiinnostaa enemmän. Sinä olet varasijalla 😉
Onnea. Mä oon ootellu vaihteeks kans 10 päivää vastausta.. mies ehdotti itse tapaamista ja katosi täysin ennen kuin oli sovittu edes tarkkaa päivää. En kyllä vastaa enää vaikka jostain ilmestyisikin. Suosittelen sulle samaa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Mä oon ootellu vaihteeks kans 10 päivää vastausta.. mies ehdotti itse tapaamista ja katosi täysin ennen kuin oli sovittu edes tarkkaa päivää. En kyllä vastaa enää vaikka jostain ilmestyisikin. Suosittelen sulle samaa.
Jos sillä on puhelin rikki =)
M41 kirjoitti:
Varmaaki kokeili onks yhteydenpito yks puolista vaan 😅 eli loppuu ku seinää jos ite ei jatka koko ajan näpytystä
No, mikä on teoriasi siitä että jatkoi tauon jälkeen kuin ennenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on puhelin rikki =)
Varmaan on joo. Eikä uutta saa hankittua mistään.
Sille tuli kiireitä siinä välissä ja nyt on taas sun vuoro.
Tommoset tyypit on niitä joista saattaa olla vuosi kaks kuulumatta ja sitten yhtäkkiä laittavat taas viestiä kun joutilasta aikaa ja selaavat puhelintaan pitkästyneenä.
Se vastailee minkä kerkeää, eikö naiset muka ymmärrä vieläkään että miehillä on parempaakin tekemistä kuin näpytellä turhanpäiväisiä viestejä. soita mielummin.