naapurimökki myynnissä
Olen tässä vanhempieni mökillä, ja mietin että olisiko järkeä ostaa naapurimökki itselleni. Onko palstalaisilla viereisiä mökkejä sisarusten tai vanhempien kanssa, toimiiko? Itse asun yli 150km päässä, ja vaikka vanhempien mökkiin onkin vapaa pääsy, oma kiinnostaisi.
Kommentit (31)
Ainakin naapurin tavat olisivat tuttuja.
Ilman muuta. Tietää ainakin millaiset naapurit saa.
Jos tulet toimeen vanhempiesi kanssa ja jos puolisosi tulee toimeen appivanhempiensa kanssa.
Mulla on lähimmät mökkinaapurit isä ja toisessa suunnassa veljen perhe. Hyvin toimii. On helppo pyytää apua johonkin asiaan jos sitä tarvitsee ja on juttuseuraa jos sitä kaipaa. Yleensä kyllä omissa oloissamme ollaan eikä joka päivä edes nähdä toisiamme. Kaikki pidämme luonnonmukaisesta, hiljaisesta olosta mökillä eikä kellään ole mitään kotieläimiä eli koirat ei räksytä eikä musiikki pauhaa.
Onkohan aloittaja ihan perillä kiinteistökauppojen luonteesta.
Joku julkisesti myynnissä oleva mökki voi kiinnostaa jota kuta muutakin, jolla on rahat valmiina...
Tee iso ihminen itse ne päätökset äläkä kysele täältä.
Jos teillä yhteismökkeily sujuu, niin sitten sujuu naapurimökkeilykin. Sinun tapauksessa ostaisin mökin.
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä yhteismökkeily sujuu, niin sitten sujuu naapurimökkeilykin. Sinun tapauksessa ostaisin mökin.
Aika vakuuttava aloitus. Otsikko ja kahdeksan riviä > suositus ostaa.
Ehdottomasti kannattaa ostaa naapurimökki. Ainakin tunnet tienoot ja tavat.
Yleensä vapaassa markkinataloudessa myydään sinulle jos maksat eniten.
Riippuu myös siitä paljonko on maata siinä kiinteistössä. Joskus jollain kuntalaisella voi olla etuosto--oikeus.
Kuulostaa hyvältä, jos mökki ja paikka muuten kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vakuuttava aloitus. Otsikko ja kahdeksan riviä > suositus ostaa.
Niin, minä ostaisin, jos olisin ap:n tilanteessa. En sanonut, että hänen pitää ostaa mökki.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vapaassa markkinataloudessa myydään sinulle jos maksat eniten.
Riippuu myös siitä paljonko on maata siinä kiinteistössä. Joskus jollain kuntalaisella voi olla etuosto--oikeus.
Mites kaupunki-laiset.
Jos haluat mökkeillä siellä. Jos taas jossain muualla, surffaa, onko siellä mökkejä myynnissä. Kai vaikka osan kesästä voisi olla toisella mökillä. Olisivatko ranta, sauna ym. silloin kalliimpia?
Paikkahan olisi oikein sopiva.