Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisille ei ole tärkeää se, että onko mies hyvä vai paha ihminen?

Vierailija
17.07.2021 |

Tärkeää on vain, että on hyvät paperit yliopistosta, työteliäs ja sosiaalisissa tapahtumissa suosittu.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ovat pahoja.

Vierailija
2/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks kun suurin osa naisistakaan ei ole niitä hyviä ihmisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, ehdottomasti!

Vierailija
4/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ei ole niin lapsellisia, että jakaisivat mustavalkoisesti ihmisiä noin.

Miksi ap luulee olevansa hyvä?

Vierailija
5/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin oli (on) tärkeää. Yksi niistä asioista, millä puolisoni teki minuun ensitreffeillä vaikutuksen, oli hänen auttavaisuutensa ventovierasta ihmistä kohtaan.

Mitä hyvää sinä olet esimerkiksi kuluneella viikolla tehnyt?

Vierailija
6/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tärkeää. Mutta tunnistavatko kaikki naiset miehensä pahiksena oloa, jos se tapahtuu vaivihkaa, ei näkyvillä.

Vierailija
7/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ei ole niin lapsellisia, että jakaisivat mustavalkoisesti ihmisiä noin.

Eihän ap sellaista esitä vaan vastaaja #3.

Vierailija
8/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa miehen, joka kykenee tarvittaessa pahaan, mutta valitsee toimia hyvin. Mies, joka on nössö ja siksi "kiltti", ei kiinnosta, koska hän ei ole moraalisesti hyvä vaan alistuu siksi, ettei uskalla muuta.

Vierailija
9/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin oli (on) tärkeää. Yksi niistä asioista, millä puolisoni teki minuun ensitreffeillä vaikutuksen, oli hänen kierrepotkulla puusta pudottamansa linnunpönttö.

Vierailija
10/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ajattele noin teoreettisesti. Se on hyvä.

Vierailija
11/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa miehen, joka kykenee tarvittaessa pahaan, mutta valitsee toimia hyvin. Mies, joka on nössö ja siksi "kiltti", ei kiinnosta, koska hän ei ole moraalisesti hyvä vaan alistuu siksi, ettei uskalla muuta.

Ja kyseiset naiset ovat itse samanlaisia. Susia lammasten vaatteissa.

Sellaista en haluaisikaan.

Vierailija
12/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on tärkeää! Sehän on yksi tärkeimmistä asioista.

Vierailija
13/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap sellaista esitä vaan vastaaja #3.

Niitä hyviä ihmisiä onneksi on olemassa.

Eri

Vierailija
14/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perkeleen pösilö, mene roskikseen. Mä olen valinnut olla nörtti, koska se on paljon parempi harrastus kuin ryyppääminen, tupakointi, baarirellestely tai muu paheksuttava toiminta. Tarvittaessa pinnan alta nousee sellainen raivopää ettei ole tosikaan. Mutta vain silloin jos läheisiäni ja hyviä ystäviäni kohdellaan huonosti tai tulee todellinen k-pää kohdalle. Sellaista kuvaa en kuitenkaan halua itsestäni antaa, esim. treffikumppanille, että olen tarvittaessa hitonmoinen badass. Ennemmin olen sosiaalinen, kohtelias ja omaan hyvät käytöstavat. Sen puolen pitää ensin kiinnostaa minussa, sitten saa oppia myös sen "pimeän" minäkuvan – ja siitäkin kerron rauhanomaisissa merkeissä.

Vierailija
15/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samaa voi sanoa miehistä naisten suhteen. Kuinka montaa miestä aidosti kiinnostaa se, onko nainen hyvä ihminen?

Vierailija
16/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perkeleen pösilö, mene roskikseen. Mä olen valinnut olla nörtti, koska se on paljon parempi harrastus kuin ryyppääminen, tupakointi, baarirellestely tai muu paheksuttava toiminta. Tarvittaessa pinnan alta nousee sellainen raivopää ettei ole tosikaan. Mutta vain silloin jos läheisiäni ja hyviä ystäviäni kohdellaan huonosti tai tulee todellinen k-pää kohdalle. Sellaista kuvaa en kuitenkaan halua itsestäni antaa, esim. treffikumppanille, että olen tarvittaessa hitonmoinen badass. Ennemmin olen sosiaalinen, kohtelias ja omaan hyvät käytöstavat. Sen puolen pitää ensin kiinnostaa minussa, sitten saa oppia myös sen "pimeän" minäkuvan – ja siitäkin kerron rauhanomaisissa merkeissä.

Se on just pahin virhe, että menee puhumaan jostain pimeästä puolestaan. Se pitää näyttää kunnioittamalla itseään ja toisiaan. Kyllä ihmiset sen vaistoaa eleistä ja olemuksesta, millaiselle ihmiselle ei kannata mennä aukomaan päätä ja sellaista kunnioitetaan.

Vierailija
17/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tärkeää, että mieheni rakastaa lapsiaan ja minua. Sellainen minulla onneksi on.

Vierailija
18/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vttua? Koita mennä ihmisten ilmoille netin äärestä. Oliko tämä sitä että jos sata naista on kiinnostunut rikollisista ja lähettää heille kirjeitä niin loput kaksi miljoonaa on se keitä ei lasketa. Miksi kiinnität huomion ihmeelliseen sataan?

Vierailija
19/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa sinä ap meille, miksi miehiä ei kiinnosta, onko nainen hyvä vai paha ihminen? Tärkeintä on nuori ikä ja nätti ulkonäkö. Miehet eivät välitä, vaikka nainen olisi ilkeä kusipää, kunhan hän on nuori ja nätti. Mistä tämä johtuu ap?

Vierailija
20/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä pidät ittees hyvänä?