Nukutteko makuuhuoneen ovi kiinni vai auki?
Itse nukun ovi kiinni. Tiedän, että on tyhmää, mutta tuntuu jotenkin turvallisemmalta siten. Asun yksin.
Kommentit (14)
Auki. Jos ovi on kiinni, kissat raapii ovea ja naukuu
mulla on aina kaikki ovet auki,tuulikaappiinkin. NEhän kuuluisi pitää kiinni mahdollisen tulipalon varalta,mutten vaan voi.
Raollaan että kissa pääsee kulkemaan, muuten se tulisi jossain vaiheessa raapimaan ovea.
Aina auki. Nimenomaan niin päin tunnen oloni turvallisemmaksi. Jos ovi olisi kiinni, kuvittelisin, että joku hiippailee huomaamattani oven ulkopuolella. Joo, "vähän" on liian vilkas tuo mielikuvitus :D
Kiinni. Vähemmän kummittelua, enemmän turvallisuutta ja yksi ovi kauempana murtovarkaasta. ;) Eri asia vaihtuuko ilma kesällä siinä huoneessa.
Useimmiten auki, mutta viimeaikoina kiinni, jotta naapurin metelöinti kuuluisi vähemmän makuuhuoneeseen. Huoneilma on raikkaampi, jos oven pitää auki.
Kiinni ja lukossa. Asun ulkomailla ja ulko-oveni on paperia. Siksi laitan makuuhuoneen erikseen lukkoon.
Aina auki. Tuntisin tukehtuvani, jos ovi olisi kiinni. Pidän myös parvekkeen oven täysin auki näin kesäisin, että ilma liikkuisi, samoin kaikki ikkunat.
Kiinni, koska kaikki yliluonnolliset olennot ei pääse makuuhuoneen oven läpi jostain kumman syystä. Asun yksin pienessä asunnossa, jossa kummittelee vain öisin vain niinä öinä kun olen fiksuna miehenä katsonut jotain youtube kummitus videoita.
Vierailija kirjoitti:
Kiinni, koska kaikki yliluonnolliset olennot ei pääse makuuhuoneen oven läpi jostain kumman syystä. Asun yksin pienessä asunnossa, jossa kummittelee vain öisin vain niinä öinä kun olen fiksuna miehenä katsonut jotain youtube kummitus videoita.
Olet sielunveljeni.
Vähän vaihtelee. Käyn myös paskalla vessan ovi auki. Yksin asumisen vapautta.