Miten selviän tästä päivästä
kun nyt heti aamusta on jo ihan tuskasen kuuma?:/
Kommentit (9)
Töissä on ilmastointi, joten kannatti valita heinäkuu työnteolle.
Asutko kaupungissa? Onko vain sisällä kuuma? Mene ulos varjoon. Minä istun terassilla fleecetakki päällä, on 16 astetta lämmintä länsirannikolla. Puistoissa ja ostoskeskuksissa on viileämpää myös.
Ja miten minä selviän?? Kortisonilääkitys haittaa hikoilua, enkä voi kipsin takia uida. Jalkojen haavat estävät myös joka päiväisen suihkussa käymisen, tosin tänään voisin käydä.
Meillä on parvekkeella varjossa 23. Kohta uimaan:)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:55"]Ja miten minä selviän?? Kortisonilääkitys haittaa hikoilua, enkä voi kipsin takia uida. Jalkojen haavat estävät myös joka päiväisen suihkussa käymisen, tosin tänään voisin käydä.
[/quote]
Oih sinulle kyllä voimia
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:55"]Ja miten minä selviän?? Kortisonilääkitys haittaa hikoilua, enkä voi kipsin takia uida. Jalkojen haavat estävät myös joka päiväisen suihkussa käymisen, tosin tänään voisin käydä.
[/quote]
Oih sinulle kyllä voimia
[/quote]
Kiitos. :) Ehkä ensi kesä on parempi, hyvässä lykyssä pääsen jopa uimaan!
Hankkikaa hyvät ihmiset tuulettimia. Jo tuollainen parin kympin perushyrrä viilentää kummasti.:)
Ihmeesti auttaa jaksamaan, kun muistelee niitä kesäkuun ah niin kesäisiä säitä :)) joo,ymmärrän toki sairaita ja vanhuksia, mutta itse ainakin nautin! Tykkään myös pakkasista ja talvesta, silloin vuorossa avantouinti ja muut talvilajit.
Verhot alas/kiinni, suihkuun, ei kylmää vaan lämmintä vettä. Nautitaan nyt, ensi viikolla 10 astetta "kylmempää" ;)
NIINPÄ! Se on vaan pakko selvitä :( Suihku auttaa hetken.