Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviän tästä päivästä

Vierailija
23.07.2014 |

kun nyt heti aamusta on jo ihan tuskasen kuuma?:/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIINPÄ! Se on vaan pakko selvitä :( Suihku auttaa hetken.

Vierailija
2/9 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on ilmastointi, joten kannatti valita heinäkuu työnteolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko kaupungissa? Onko vain sisällä kuuma? Mene ulos varjoon. Minä istun terassilla fleecetakki päällä, on 16 astetta lämmintä länsirannikolla. Puistoissa ja ostoskeskuksissa on viileämpää myös.

Vierailija
4/9 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten minä selviän?? Kortisonilääkitys haittaa hikoilua, enkä voi kipsin takia uida. Jalkojen haavat estävät myös joka päiväisen suihkussa käymisen, tosin tänään voisin käydä.

Vierailija
5/9 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on parvekkeella varjossa 23. Kohta uimaan:)

Vierailija
6/9 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:55"]Ja miten minä selviän?? Kortisonilääkitys haittaa hikoilua, enkä voi kipsin takia uida. Jalkojen haavat estävät myös joka päiväisen suihkussa käymisen, tosin tänään voisin käydä.

[/quote]

Oih sinulle kyllä voimia

Vierailija
7/9 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:55"]Ja miten minä selviän?? Kortisonilääkitys haittaa hikoilua, enkä voi kipsin takia uida. Jalkojen haavat estävät myös joka päiväisen suihkussa käymisen, tosin tänään voisin käydä.

[/quote]

Oih sinulle kyllä voimia

[/quote]

Kiitos. :) Ehkä ensi kesä on parempi, hyvässä lykyssä pääsen jopa uimaan!

Vierailija
8/9 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa hyvät ihmiset tuulettimia. Jo tuollainen parin kympin perushyrrä viilentää kummasti.:)

Vierailija
9/9 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeesti auttaa jaksamaan, kun muistelee niitä kesäkuun ah niin kesäisiä säitä :)) joo,ymmärrän toki sairaita ja vanhuksia, mutta itse ainakin nautin! Tykkään myös pakkasista ja talvesta, silloin vuorossa avantouinti ja muut talvilajit.

Verhot alas/kiinni, suihkuun, ei kylmää vaan lämmintä vettä. Nautitaan nyt, ensi viikolla 10 astetta "kylmempää" ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi