Tunsin äsken itseni yksinäiseksi, mutta sitten avasin karkkipussin ja suklaalevyn, enkä laipaa enää ketään
Kommentit (51)
Niin se on se hetkellinen korotus verensokeriin ja sitten se myös nopeasti romahtaa ja tulet tuntemaan itsesi entistä yksinäisemmäksi. Ainakin minulla oli monesti niin. Siksi vaihdoin karkit ja suklaat hedelmiin ja marjoihin.
Kyllä minulle Fatzerin sininen on parempaa seuraa kun joku kaakattava, arvosteleva juoruakka kahvilla, tai vastenmielinen sukulainen. Suklaata pitää olla aina hyvä varasto.
Okei. Miten pitkäksi aikaa riittä hyvään oloon pussi karkkia ja suklaalevy? Kahdeksi tunniksi vai koko illaksi ihan niistä seuraa? Entä sen jälkeen? Uusi kierros?
Toi on juuri sitä naisten tunnesyömistä
Vierailija kirjoitti:
Niin se on se hetkellinen korotus verensokeriin ja sitten se myös nopeasti romahtaa ja tulet tuntemaan itsesi entistä yksinäisemmäksi. Ainakin minulla oli monesti niin. Siksi vaihdoin karkit ja suklaat hedelmiin ja marjoihin.
Nostaahan nekin verensokeria.
Mulla toimii Oxynorm, kalja ja hiisaus, kaikki siis samalla kertaa
Kohta onkin sitten vieressä maha jota halailla. Asiat loksahtaa paikalleen.
Tämä oli hyvän mielen tarina. Kiitos ap!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle Fatzerin sininen on parempaa seuraa kun joku kaakattava, arvosteleva juoruakka kahvilla, tai vastenmielinen sukulainen. Suklaata pitää olla aina hyvä varasto.
Fat zer
Hyvin sanottu, koska syömällä sen lafkan tuotteita säännöllisesti suurissa määrin todellakin tulee olemaan fat.
Sinusta tulee vain entistä surkeampi kuvottava ihrakasa, jota kukaan ei halua edes vilkaista.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tulee vain entistä surkeampi kuvottava ihrakasa, jota kukaan ei halua edes vilkaista.
Minulle kävi juuri niin 10 vuotta sitten.... : (
Suomessa on ihan liikaa ap:n tyylisiä irvokkaita luuseri-ihravuoria, jotka pilaavat terveytensä ja tarvitsevat sitten henkilökohtaisia avustajia, kun ovat jääneet kotiinsa jumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostaahan nekin verensokeria.
Ei ne aiheuta samanlaista piikkinousua kuin törkymoskaruoka ja marjoista ja hedelmistä saa kuitua ja ravintoaineita. Karkeista ja muusta roskasta saa vain läskin ruhon.
Vierailija kirjoitti:
Toi on juuri sitä naisten tunnesyömistä
Tää äijä lähtee kohta ostamaan suklaata. Tekee mieli mässyttää kun alan katsomaan telkkariin päin.
🤗❤️ pääseekö osingoille karkkipussista? 😋