Käsi ylös kuka yrittäjä alkaisi valvomaan rokotepasseja
En ainakaan minä.
Minä en ala kysellä keneltäkään maksavalta asiakkaalta onko rokotettu vai ei.
Kommentit (7)
Entä jos passi mutta rokote on annettu yli puoli vuotta sitten.Pitääkö hänetkin evätä.
Otat siis mielummin karanteenit? Jos tautia on paljon liikenteessä, niin minä ainakin minimoisin riskit ja maksimoisin asiakkaat. Ei asiakkaat tule , jos on edes huhuja riskeistä. Ellei kyse on paikallisesta kulmakuppilasta. Sielläkin käy pieni kato, jos Pertsa tai mirkku on sairastunut.
Turha vaivata päätä sillä pian huomataan että rokotetut ei ole sen enempää turvassa tai turvallisia.
Vierailija kirjoitti:
Otat siis mielummin karanteenit? Jos tautia on paljon liikenteessä, niin minä ainakin minimoisin riskit ja maksimoisin asiakkaat. Ei asiakkaat tule , jos on edes huhuja riskeistä. Ellei kyse on paikallisesta kulmakuppilasta. Sielläkin käy pieni kato, jos Pertsa tai mirkku on sairastunut.
Kelpaako sinulle 2 vuotta vanha rokotetodistus, jos viranomaisille ei kelpaa yli 6 kk sitten sairastettu korona. Ja miten ajattelit todentaa, että rokotepassini ei ole feikki? Siinä se on puhelimen näytöllä ja sinä katsot sitä vai hankitko skannerin? Mistä taas seuraa se, että joudut tekemään ilmoituksen henkilörekisteristä. Viitsitkö oikeasti?
Tuntemani yrittäjät (ja niitä on PALJON) 95% pitävät koronatoimia ylimitoitettuina ja typerinä, joten enpä usko, että alkavat rokotteen perään kyselemään.
Työni puolesta olen siis satojen yrittäjien kanssa tekemisissä, toimialoilta laidasta laitaan.
Käsi ylös kuka baariyrittäjä alkaisi valvomaan ikärajoja