Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan velkaantuneet parisuhteissanne?

Vierailija
17.07.2021 |

Siis avosuhteissanne ennen lapsien hankkimista ja niin, että parisuhteenne toinen osapuoli jäi juuri sinulle velkaa, mutta joka jäi sitten eronne myötä saamatta/perimättä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pidin maltin ja järjen.

Vierailija
2/4 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, valitettavasti. Maksoin entisen avokkini autolainan (5000 e), kun nainen ulisi jatkuvasti, kuinka hän ei pysty sitä millään maksamaan, vaikka oli säännölliset tulot, mutta rahan käytössä hänellä ei ollut järjen hiventäkään. Kun erottiin, hän halusi ehdottomasti antaa minulle isoäitinsä tekemän ryijyn. Se oli kai hänen käsityksensä autolainan korvaamisesta. Jos joskus tapaamme kaupungilla ja vaihdamme pari sanaa, hän ei koskaan ota puheeksi maksamaani autolainaa, on niin kuin mitään sellaista ei olisi tapahtunutkaan. No, minähän se tässä idiootti olin, kun menin sen lainan kustantamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun molemmilla omat tilit.

Vierailija
4/4 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me muutettiin yhteen, niin lainasin avomieheltä aina rahaa omien loppuessa ja maksoin ne seuraavasta tilistä takaisin. Kerran melkein koko tili meni velkoihin, joten oli pakko pistää päälle oikea kitukuuri, että sain tilanteen korjattua. Minulla oli aluksi vain osa-aikainen työ, mutta tilanne parani, kun pääsin kokopäivätöihin.