Pelkään poikaystävääni
Meillä syttyi tänään riita ja sanoin että voi lähteä asunnostani pois kerta eikä tarvi tulla takaisin.Hän suuttui ja yritti lukita minut parvekkeelle siinä onnistumatta ja alkoi heittelemään tuoleja ympäriinsä.
Kului vähän aikaa ja hän tuli keittiöstä veitsi kädessään,repien paitansa päältään riekaleiksi ja uhkasi puukottaa itseään.
Pelkään poikaystävääni niin paljon etten uskalla edes jättää häntä koska satuttaisi minua tai itseään.
Miten voisin jättää hänet ilman että tekee mitään tyhmää?
Kommentit (21)
Asuntoko on sinun? Siinä tapauksessa vaihdatat lukot ja pakkaat äijän tavarat. Ilmoitat että voi hakea ne esim. asunnon edestä tai viet ne jonkun hänen kaverin luokse? Ota kaveri mukaan aina ja joka paikkaan. Voit pyytää jonkun läheisesi luoksesi joksikin aikaa, jos tulee oven taakse huutelemaan ja käytttäytyy uhkaavasti tms. Jos tulee riehumaan, niin soitat poliisin.
Huomasin että kun hän oli mökillä pari päivää niin olin paljon onnellisempi, hänen kanssaan vain onneton ja ahdistaa.
Jos olisin tiennyt millainen hän on en olisi ikinä alkanutkaan seurustelemaan hänen kanssaan saatika muuttanut yhteen.
Huomasin että kun hän oli mökillä pari päivää niin olin paljon onnellisempi, hänen kanssaan vain onneton ja ahdistaa.
Jos olisin tiennyt millainen hän on en olisi ikinä alkanutkaan seurustelemaan hänen kanssaan saatika muuttanut yhteen.
12 jatkaa: miksi hän häipyisi, jos ei edes ole paikkaa minne mennä? Ei toivominen auta mitään, sinun pitää toimia. Olet varmaan aika nuori. Onko ketään, joka voisi auttaa sinua selviämään tilanteesta? Vanhempasi? Joku luottoystävä? Kenen vihaa pelkäät, jos lopetat suhteen? Pelkäätkö muoden ihmisten tunteita ja puheita enemmän kuin puukkoa heiluttavaa miestä/poikaa joka on jo kerran käyttäytynyt uhkaavasti ja arvaamattomasti sinua kohtaan? Uhkailullaan kumppani saa sinut takertumaan itseensä. Saa sinut uskomaan, että olet vastuussa hänen teoistaan ja puheistaan. Niin ei ole. Mieti, miten elämäsi jatkuu jos et lopeta suhdetta?
Ja lisäksi vielä edelliseen, että majoitu johonkin muualle itse joksikin aikaa. Ystävän, vanhempien? Kehottaisin myös soittaman poliisille ja kertomaan tilanteesi ja että pelkäät. Voit saada lähestymiskiellon. ja ennenkaikkea kerro ihmisille. Kaikille läheisillesi ja mielellään myös miehen läheisille. Älä jää yksin. Tsemppiä!
- 16
Vaarallinen. Jotkuthan on päässeet hengestään kun kertovat että haluavat erota.
Ensinnä kerro tapahtuneesta ja tuntemuksistasi vaikka ystävällesi ja vanhemmillesi. Pyydä jo ennakkoon majoitusapua hätätilanteessa, pääset pakoon jos mies käy uhkaavaksi.
Sitten pyydät miestä muuttamaan pois. ÄLÄ LANKEA ANELUIHIN! Kylmä peli vaan, mies ulos! Kenenkään ei pidä pelätä omassa kodissaan.
Häivyt paikalta silloin, kun hän poissa. Vaihdat puhelinnumeron. Ilmoitat uhkaavasta käytöksestä poliisille ja tarvittaessa haet lähestymiskiellon. Et kerro mihin muutat.
Ei ole pakko jättää, voi antaa vain ajan kulua jos tuo oli ensimmäinen kerta.
Jos on sinun asuntosi, vaihda lukot, hae lähestymiskieltoa ja majoitu muualle vähäksi aikaa. Vaihda lisäksi puhelimen numero salaiseksi.
No tosiaan kannattaa jättää hänet, jos noin kävi. Itsekin häipyisin jollain tavalla kuvioista (joko muuttaisin pysyvästi tai väliaikaisesti) ja vaihtaisin puhelinnumeron. Olen kerran joutunut tekemään niin stalkkaavan ja uhkailevan ex-poikaystävän takia, ja se tehosi, tosin hän jatkoi uhkailua sähköpostitse. Näin hänestä pitkään painajaisia eron jälkeen.
Mistä riitelette? Henkinen väkivalta on yhtä väärin suhteessa kuin fyysinen.
Jos tyypin nimikirjaimet on TI, niin ei oo eka kerta... onnea matkaan beibi.
No mulla oli väkivaltainen poikaystävä niin lähdin sillä aikaa kun hän meni hakemaan naapurista jotain lainaan. En vastannut enää hänen yhteydenotto yrityksiin. Ei se jaksa loputtomiin päivystää ovesi luona jos menet jollekin kaverille etkä kerro missä olet.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:50"]
Meillä syttyi tänään riita ja sanoin että voi lähteä asunnostani pois kerta eikä tarvi tulla takaisin.Hän suuttui ja yritti lukita minut parvekkeelle siinä onnistumatta ja alkoi heittelemään tuoleja ympäriinsä.
Kului vähän aikaa ja hän tuli keittiöstä veitsi kädessään,repien paitansa päältään riekaleiksi ja uhkasi puukottaa itseään.
Pelkään poikaystävääni niin paljon etten uskalla edes jättää häntä koska satuttaisi minua tai itseään.
Miten voisin jättää hänet ilman että tekee mitään tyhmää?
[/quote]
lopeta suhde. anna puukottaa itseään jos on niin idiootti.
en pitäisi tuota enää poikaystävänä.
t. mies
Siinä vaiheessa, kun riitoihin liittyy teräaseet, pelkääminen yms tulisi suhde laittaa välittömästi katkolle.
Ulkopuolinen apu on välttämätöntä, jos molemmat haluatte jatkaa.
Riitoja toki on aina, mutta vedä rajasi.
Se on ihan poikaystäväsi oma asia, mitä hän tekee kun olet lähtenyt. Tuo on tosi tyypillistä vallankäyttöä ja manipulointia, että uhataan tehdä itselle jotain jos kumppani lähtee. Sinulla ei ole mitään vastuuta toisen ihmisen tekemisistä, poikaystäväsi on itse vastuussa kaikesta mitä tekee. Älä jää tuollaiseen suhteeseen. Väkivalta raaistuu ajan myötä. Tee rikosilmoitus omaisuutesi tuhoamisesta ja hankkiudu eroon tyypistä niin pian kuin voit. Nimim. Been there
Lähde ennen, kun sattuu.
Nimimerkillä sattui kun en lähtenyt ajoissa
Asun hänen kanssaan yhdessä mutta asunto on minun isoäitini jossa olen vuokralla ja hän vain kirjoilla.
Enkä todellakaan tiedä mitä teen koska hänellä ei ole paikkaa minne mennä ja saan kaikkien vihat niskaan koska hän vain syyllistäisi minua.
Toivon vain että hän pakkaisi tavaransa ja häipyisi elämästäni.