Menkää koronarokotuksiin ajallanne
Kommentit (20)
Menen jos sopii mun aikatauluun. Niin kuin muutkin. Mun elämä on mun ja fakta on että jos tarjotaan aikoja joihin ei vaikuttaa keskellä kesää niin jengi ei mene. Minä sentään peruin aikani
Jo on kumma että kakkosta ei saa joustavasti vaan jakkaraan että pitää keskeyttää loma.
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene, ilmainen kaikille
ilmaiseksi mitään hyvää saa: ekstaasipilleritkin tarjotaan aloittelijalle alussa veloitukseti
Saisivat käyttää järkeä rokotusaikojen annossa. Eikä vain lätkäistä aikaa joka ei käy mitenkään päin.
Vierailija kirjoitti:
Menen jos sopii mun aikatauluun. Niin kuin muutkin. Mun elämä on mun ja fakta on että jos tarjotaan aikoja joihin ei vaikuttaa keskellä kesää niin jengi ei mene. Minä sentään peruin aikani
Monikohan toka-aikansa peruva jättää leikin siihen yhteen kokeiluun. Toivottavasti mahd. moni
Vierailija kirjoitti:
Saisivat käyttää järkeä rokotusaikojen annossa. Eikä vain lätkäistä aikaa joka ei käy mitenkään päin.
Mitä tarkalleen tarkoitat tällä? Miten rokotusaikoja pitäisi mielestäsi jakaa?
Voisi tarkistaa ennen antoa että pääseekö käyttämään ajan, eikä antaa lotyomenetelmällä joku aika
Jos olisi nonstop jonomenetelmä kakkosrokotukselle menisin heti nyt
3,6 miljoonan suomalaisen rokotteen tutkijan lausunnot ja kokemukset piikistä eivät anna syytä mennä kokeilemaan. En muista nähneeni tai kuulleeni kenenkään kehuneen oloaan piikin jälkeen, sikäli kun jotenkin ovat tuntemuksiaan julkituoneet
Hankkimaan rokotevammojako?
Luin äsken netissä pari juttua, joista toinen on dokumentoitu melko varmasti ja toinen on vähän epämääräisempi:
Ensimmäisen koronarokotuksen jälkeen eräällä naisella oli näkö heikentynyt selvästi ja toinen oli halvauskohtauksen takia viikkoja sairaalassa. Kummassakaan tapauksessa terveydenhuolto ei ollut mitenkään halukas varmistamaan testein, että johtuivatko nämä ongelmat koronarokotteesta, vaan molemmassa tapauksessa kaikki viranomaiset luistelivat vastuusta.
Pitäisikö näiden naisten nyt mennä ajallaan ottamaan toiset koronarokotteet,
kun heitä silloin todennäköisesti odottaisi pysyvä sokeutuminen ja pysyvä halvaantuminen.
Kaiken lisäksi nämä koronarokotteet eivät edes estä koronan uusien muotojen tarttumista tai eteenpäin levittämistä.
Tämä myönnetään melko suoraan jo mediassakin.
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene, ilmainen kaikille
Sinä vaikutat olevan tätä yksinkertaisempaa väestönosaa, joka ottaa vaikka kuulan kalloonsa kunhan se on ilmainen.
Miksi "ajallanne", jos ei ole ajanvarausta tehty.
En ole menossa. Harmittaako?