Sinkkuelämän (tv-sarja) mysteerit
Nyt kun noita Sinkkiksiä tulee taas uusintoina, niin kysyisin av-tietäjiltä jo kauan miettimiäni asioita:
1) Carrie käyttää ehkäisynä pessaaria (jumittui siinä yhdessä jaksossa). Vieläkö sitä oikeasti joku käyttää? Tai oliko yleinenkin ehkäisykeino n. 15 vuotta sitten tai nykyisellään Jenkeissä?
2) Charlotte ei halua ympärileikkaamatonta miestä ja selviää, että sellaisen kanssa naiskentelu on ollut muutoinkin naisporukassa harvinaisempaa. New Yorkissako (Amerikassa) on todella ympärileikatut miehet enemmistönä? Juutalaisiahan eivät kaikki ympärileikatut ilmeisesti sarjassakaan ole.
Kommentit (1450)
Korjaus aiempaan viestiin: Raul ja ilmapallot <3
t. 820
Minäkin aloin ihmettelemään tuota Aidanin vauvaa. Nehän ovat Bradyn kanssa melkoisen samaa ikäluokkaa. Eli Carriesta erottuaan Aidan heti löysi uuden, joka heti raskaaksi?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:25"]
Äskeisessä jaksossa Charlotten alapään todettiin kärsivän masennuksesta. Ei siinä mitään, mutta siinä jaksossa Charlotte uskaltaa "vihdoin" katsoa peilillä omaa pimperoa. Aika outoa minusta, sillä hänestähän on sarjan alkuvaiheilla maalattu yksi alapäätaulukin, niin uskois, että hän olisi jo silloin edes vähän vilkaissut miltä se oma pimpero näyttää ennen kuin toiselle poseeraa jalat levällään?
[/quote]
Jep. Mä muistelin, että tämä peilikurkistus olis tapahtunut jo aiemmin (esim. ekalla kaudella) ja se vaginamaalausjakso olisi tullut sitten myöhemmin, mutta eipä se ollutkaan niin. Olis vaan ollut vähän loogisempaa.
Äskeisessä jaksossa Charlotten alapään todettiin kärsivän masennuksesta. Ei siinä mitään, mutta siinä jaksossa Charlotte uskaltaa "vihdoin" katsoa peilillä omaa pimperoa. Aika outoa minusta, sillä hänestähän on sarjan alkuvaiheilla maalattu yksi alapäätaulukin, niin uskois, että hän olisi jo silloin edes vähän vilkaissut miltä se oma pimpero näyttää ennen kuin toiselle poseeraa jalat levällään?
[/quote]
Carrie ja Miranda myös vitsailivat aika tökerösti, etenkin kun Charlottesta oli helppo nähdä kuinka vaikea asia hänelle oli.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:02"]
Onko Carrie ja Aidan jo palanneet yhteen ja ostaneet sen naapuriasunnon vai onko se jakso vasta tulossa? Ärsyttää kun menee niin paljon ohi jos jää päiväkin välistä ettei katso :D Ja vain sen sata kertaa nähnyt kaikki :D Mietin muuten tässä yhtenä päivänä, että kuinkahan mones uusintakerta tämä jo on? Kaveri ainakin sanoi tässä yhtenä päivänä, että oli mainostettu että viimeistä kertaa tulee nyt. Tullut ainakin kolmoselta, neloselta ja tuliko peräti Avaltakin..Joskus tuli yöllä ja monta jaksoa putkeen, muistan kun katsottiin tätä yhtenä uutena vuotena :D
[/quote]
Se meni jo :(
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:34"]
[/quote]
Jep. Mä muistelin, että tämä peilikurkistus olis tapahtunut jo aiemmin (esim. ekalla kaudella) ja se vaginamaalausjakso olisi tullut sitten myöhemmin, mutta eipä se ollutkaan niin. Olis vaan ollut vähän loogisempaa.
[/quote] Mä kanssa tuota ihmettelin, että eikö Charlotte ollu jossain aikasemmassa jaksossa siinä vaginanäyttelyssä mallina ja otti tytöt sinne vielä vieraiksi, sit kun se näyttely avattiin :D Ja tuossa sohvalla kommentoin itseasiassa tätä miehelle ja se vaan pyöritteli silmiään, että ihme juttuja sääkin mietit. Onneks tänne voi tulla kertomaan vähän vastaanottavaisemmalle yleisölle.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:30"]
En oo ikinä maistanut Cosmopolitan-drinkkiä, häpeä :( pitäis tosiaan testata :)
[/quote] Minä ja mun 60vee mutsi tilattiin kerran Viron laivalla Cosmot ja se baarimikko kaatoi viinaa niihin, niin että tukka vaan hulmusi :D En tiedä, ovatko oikeasti noi tujuja, mutta ne jäi juomat jäi kyllä kesken...
[/quote]
Ei oo tujuja, elikkä tuolla baarimikolla ei ollut hajuakaan miten cosmo tehdään
En jaksanut kahlata koko ketjua läpi, mutta yksi omista suosikkikohtauksistani on jaksossa, jossa Mirandan äiti on juuri kuollut. Miranda matkustaa kotikaupunkiinsa hautajaisiin, mutta joutuu pakon edessa vielä rintaliiviostoksille, koska hänellä ei ole hautajaismekkoon sopivia. Alusvaatekaupan myyjä on tungetteleva, päättäväinen vanhempi tukeva nainen, joka haluaa Mirandan sovittavan erikokoisia liivejä ja tunkee vielä Mirandan kanssa sovituskoppiinkin.
Miranda on kopissa tapansa mukaan torjuva ja aggressiivinen, mutta lopulta murtuu itkien kertomaan myyjälle äitinsä kuolemasta ja he halaavat. Alan aina itsekin silloin itkeä.
Asuihin liittyen en tiedä linkaattiinko tämä jo; sivustolle kerätty joitakin onnistuneimpia ja kamalimpia sarjan asuja. Itse tykkäsin kovasti esim. tuosta Carrien Jackie O tyylistä
ja toinen osoite josa kivoja asuja
http://www.instyle.com/instyle/package/general/photos/0,,20364084_20365543_20775606,00.html
Muistan, kun vuosia sitten hieman yllätyin siitä, että SJP:n mies on Matthew Broderick. Olin aina kuvitellut hänelle sellaisen isokokoisemman ja "miehisemmän" oloisen aviomiehen, mr. Big -tyylisen kai. :D M. Broderickin muistan nähneeni ensimmäisen kerran jossain Ferris-teinileffassa. Hän mielestäni muistuttaa vähän (huom. vain vähän) frendien Joeyta ja sitä tyyppiä, jonka kanssa Gilmoren tyttöjen Roryn näyttelijä Alexis Bledel tänä kesänä avioitui (Mad Men -näyttelijä). Sellainen kiltti, vähän "pehmon" näköinen, pyöreäkasvoinen miestyyppi. En tosin tiedä miltä M. Broderick näyttää nykyisin - miehethän muuttuvat yleensä iän myötä karismaattisemmiksi.
Muistan myös yllättyneeni, kun ensimmäisen kerran kuulin Kristin Davisin vakavasta alkoholiongelmasta. En jotenkin osannut yhtään kuvitella. Kristin Davisin muistan nähneeni ensimmäisen kerran Melrose Placessa, taisi näytellä jotain Brooke-nimistä naikkosta.
Joku ei pitänyt Carrien Bergeristä, joka taas musta oli ihan huippu ja heitteli osuvia kommentteja kirjailijana. Mutta miksi he erosivat?
Siis onko Kristin Davisilla ollut alkoholiongelma? Milloin? :O
Huomaa kyllä miten ääliö olen välillä kun ensireaktioni Kristin Davisin alkoholismiin on. "apua siis eihän Charlotte ole todellakaan alkkis!"
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:17"]
Joku ei pitänyt Carrien Bergeristä, joka taas musta oli ihan huippu ja heitteli osuvia kommentteja kirjailijana. Mutta miksi he erosivat?
[/quote] Mä en ainakaan tykännyt siitä Bergeristä yhtään, siitä (minun mielestäni siis :)) paistoi sellainen epävarmuus ja takakireys, miksi se muuten olisi suuttunut niin yhdentekevistä jutuista. Toisaalta voi miettiä, että oliko ne naisten jutut yhtään sen järkevämpiä, asioissa aina kaksi puolta... Mutta Berger jätti Carrien sillä lapulla, jossa luki vaan jotain, että en pysty, älä vihaa minua tms.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:30"]
[/quote] Minä ja mun 60vee mutsi tilattiin kerran Viron laivalla Cosmot ja se baarimikko kaatoi viinaa niihin, niin että tukka vaan hulmusi :D En tiedä, ovatko oikeasti noi tujuja, mutta ne jäi juomat jäi kyllä kesken...
Ihmetyttää se että tää nelikko on aina menossa toisten pirskeisiin jo valmiiksi yrmyllä asenteella. Aina jotain kauheita ennakkoasenteita siitä millaista juhlissa tulee olemaan. He eivät koskaan vaikuta olevan innoissaan lähtiessään juhliin.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:34"]
[/quote]
[/quote] Mä kanssa tuota ihmettelin, että eikö Charlotte ollu jossain aikasemmassa jaksossa siinä vaginanäyttelyssä mallina ja otti tytöt sinne vielä vieraiksi, sit kun se näyttely avattiin :D Ja tuossa sohvalla kommentoin itseasiassa tätä miehelle ja se vaan pyöritteli silmiään, että ihme juttuja sääkin mietit. Onneks tänne voi tulla kertomaan vähän vastaanottavaisemmalle yleisölle.
[/quote]
Haha, niin mä voin kuvitella kui miehes ihmettelee meidän naisten ajatuksenkulkua kun sä mietit ääneen "hö, eiks se Charlotte kattonu pimperoonsa jo aikaisemmin, kuitenki taulukin jo maalattu aikanaan hänen tuherostaan, ja nyt sit sen vaginalla on masennus ja masennuslääkkeitäki syö ja nyt se vasta pimppaansa kattoo, siis kulta, eiks ookki kauheen epäloogista??"
Onneks täällä me jaksetaan näitä mielenkiinnolla vatvoa :D
Nyt kun on ties mones satc-katsomiskerta, huomaan, että Samanthasta on tulossa mun lempihahmo. Todella lämmin ihminen loppujen lopuksi, joka on todella vahva muta samalla omaa myös haavoittuvuuksia, jotka hän tosin piilottaa hyvin. Luonteeltaan todellinen optimisti mutta samalla realisti, ja se itsevarmuus! Voi kunpa saisin edes osan tuollaista rohkeaa uskallusta (esim. miehiähän en uskalla edes humalassa lähestyä ensimmäisenä :D Ja tuo seksuaalinen itsevarmuus, vau. Voin kuvitella, että hahmo oli sarjan ilmestymisaikoina aikamoinen tabujen rikkoja, ikään kun nainen, joka vaihtaa miehiä kuin hanskoja, pelkäämättä huoran mainetta ( tyyliin "I don't care!") Ja mun mielestä hänen ääni ja intonaatio on tosi seksikäs :) ja ystäviään kohtaan ihana ja auttavainen, ja sata kertaa "komedienne"-Carrieta hauskempi!
Heh tällainen Samantha-ylistys tähän mutta hänestä ei mun mielestä oo kauheasti täs ketjussa puhuttu , Carrie on vienyt kaiken palstatilan, YLLÄRI :D
Aivan mahtava ketju. Kolme päivää meni lukiessa:D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:15"]Siis onko Kristin Davisilla ollut alkoholiongelma? Milloin? :O
[/quote]
No siis mitä nyt luin muutaman Davisin haastattelun sarjan huippu-ajoilta niin ei kai voida puhua pahasta alko-ongelmasta. Joi siis teininä paljon, ja vielä kaksikymppisenä, ja sitten kun aloitti näyttelijän opinnot (n.22v.)niin päätti ryhtyä absolutistiksi, koska krapulassa oli vaikea harjoitella näyttelyä.
Itse ainakin teininä join joka viikonloppu ja kyllä kaksikymppisenäkin tuli läträttyä viinan kanssa harva se viikonloppu baareissa ym., mutta ei nykyään niin (nyt 23v.) Enkä koe että ongelmaa ois ollu tossa.. Tietenkin ehkä julkkiksilla on tarve puhua aina "addiktiostaan" ja "riippuvuuden voittamisesta" .. :-)
Ja btw, en muista nähneeni Kristin Davisia, Kim Kattrallia tai Cynthia Nixonia MISSÄÄN muissa rooleissa. Ärsyttääköhän heitä kun ovat ikuisia satc-tähtiä eikä muuta? Toki ei toi SJP:kaan ole kauheasti Carrie-roolistaan irti päässyt.