Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri jäi kiinni minun salakuvaamisesta, pitäisikö asiasta keskustella?

Vierailija
17.07.2021 |

Tilanne oli tavanomainen, eli olin tyyliin laittamassa roskapussia. Mua se jäi kuitenkin vaivaamaan, mutta vielä nolompaa olisi alkaa setviä sitä. Mitä teen?

Olemme aika läheisiä töissä ja ystäviä jopa tämän miehen kanssa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo pitää ottaa esille. Kysäise vaan miksi otit kuvan minusta? Vaikeroikoon jos nolottaa, ei ole sinun ongelma. Jos annat olla se on lupa tehdä lisää outouksia jatkossa sinulle

Vierailija
2/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä turhia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista että oli jonkinlainen vahingonlaukaus? Jos ei niin kyllä se pitää puheeksi ottaa.

Vierailija
4/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää, pomolle suoraan viestiä, tää on laitonta työssä.

Vierailija
5/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miksi roskapussia viemässä olevaa kuvataan?

Vierailija
6/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan poliisille.

Vierailija
7/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kumartelin jotain roskapussilla, en vienyt sitä. Ja niinpä, miksi kuvasi? Sen haluaisin tietää.

Vierailija
8/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko varma että kuvasi sinua, ettei ottanut tilanneselfietä tms..? Joskus hämää tuo kun kamerat on molempiin suuntiin. Itse saatan ottaa joskus kesken työpäivän huvikseni kuvan tilanteesta, lähetellään niitä puolison kanssa.

Mutta jos tiedät että otti nimenomaan sinusta kuvan eikä tuo ollut mikään vahinkotilanne niin ota puheeksi, ei sitä voi olla ottamattakaan. 

Vierailija
9/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko varma että kuvasi sinua, ettei ottanut tilanneselfietä tms..? Joskus hämää tuo kun kamerat on molempiin suuntiin. Itse saatan ottaa joskus kesken työpäivän huvikseni kuvan tilanteesta, lähetellään niitä puolison kanssa.

Mutta jos tiedät että otti nimenomaan sinusta kuvan eikä tuo ollut mikään vahinkotilanne niin ota puheeksi, ei sitä voi olla ottamattakaan. 

Kyllä kuvassa olin minä, koska näin vahingossa itse kuvan kun hän näytti puhelimeltaan muuta. Mutta en syytä kuvaan kysellyt.

En haluaisi pilata työpaikan ilmapiiriä tai leimautua hysteeriseksi, tai syytellä muutenkaan.

Vierailija
10/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuvassa olin minä, koska näin vahingossa itse kuvan kun hän näytti puhelimeltaan muuta. Mutta en syytä kuvaan kysellyt.

En haluaisi pilata työpaikan ilmapiiriä tai leimautua hysteeriseksi, tai syytellä muutenkaan.

No sitten ilman muuta puheeksi!

Vierailija
11/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan tuo on ottaa esille. Jos se olisi ollut vahingonlaukauskin niin hän olisi poistanut kuvan.

Vierailija
12/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän julkisella paikalla nuoriso kuvaa salaa, ihmisten leukoja?

Vierailija
13/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kumartelin jotain roskapussilla, en vienyt sitä. Ja niinpä, miksi kuvasi? Sen haluaisin tietää.

Siis se kuvasi sun persettä?

Vierailija
14/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä taida olla miehen puolelta pelkkää ystävyyttä. Ota etäisyyttä ainakin jos et saa suutasi auki. 

Vierailija
15/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotukseni: vaihtakaa kostea kielisuudelma ja rakastelkaa kerran monipuolisesti eri asennoissa, jonka jälkeen lyötte kättä päälle, ettei asiasta enää puhuta. Okei.

Vierailija
16/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Ja jatkossa et pyllistele hänen nokan edessä.

Vierailija
17/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on tainnut olla kovalla käytöllä.☺️

Vierailija
18/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan poliisille.

Aika liioiteltua. Mun alalla on niin pienet piirit että sellainen haloo ei tekisi hyvää kenenkään uralle siinä kuviossa.

Vierailija
19/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olin tyyliin laittamassa roskapussia".

Mitähän tuokin mahtaa tarkoittaa?

Vierailija
20/25 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olin tyyliin laittamassa roskapussia".