Työkaveri jäi kiinni minun salakuvaamisesta, pitäisikö asiasta keskustella?
Tilanne oli tavanomainen, eli olin tyyliin laittamassa roskapussia. Mua se jäi kuitenkin vaivaamaan, mutta vielä nolompaa olisi alkaa setviä sitä. Mitä teen?
Olemme aika läheisiä töissä ja ystäviä jopa tämän miehen kanssa.
Kommentit (25)
Onko mahdollista että oli jonkinlainen vahingonlaukaus? Jos ei niin kyllä se pitää puheeksi ottaa.
Pitää, pomolle suoraan viestiä, tää on laitonta työssä.
Öö, miksi roskapussia viemässä olevaa kuvataan?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Siis kumartelin jotain roskapussilla, en vienyt sitä. Ja niinpä, miksi kuvasi? Sen haluaisin tietää.
Siis oletko varma että kuvasi sinua, ettei ottanut tilanneselfietä tms..? Joskus hämää tuo kun kamerat on molempiin suuntiin. Itse saatan ottaa joskus kesken työpäivän huvikseni kuvan tilanteesta, lähetellään niitä puolison kanssa.
Mutta jos tiedät että otti nimenomaan sinusta kuvan eikä tuo ollut mikään vahinkotilanne niin ota puheeksi, ei sitä voi olla ottamattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko varma että kuvasi sinua, ettei ottanut tilanneselfietä tms..? Joskus hämää tuo kun kamerat on molempiin suuntiin. Itse saatan ottaa joskus kesken työpäivän huvikseni kuvan tilanteesta, lähetellään niitä puolison kanssa.
Mutta jos tiedät että otti nimenomaan sinusta kuvan eikä tuo ollut mikään vahinkotilanne niin ota puheeksi, ei sitä voi olla ottamattakaan.
Kyllä kuvassa olin minä, koska näin vahingossa itse kuvan kun hän näytti puhelimeltaan muuta. Mutta en syytä kuvaan kysellyt.
En haluaisi pilata työpaikan ilmapiiriä tai leimautua hysteeriseksi, tai syytellä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuvassa olin minä, koska näin vahingossa itse kuvan kun hän näytti puhelimeltaan muuta. Mutta en syytä kuvaan kysellyt.
En haluaisi pilata työpaikan ilmapiiriä tai leimautua hysteeriseksi, tai syytellä muutenkaan.
No sitten ilman muuta puheeksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan tuo on ottaa esille. Jos se olisi ollut vahingonlaukauskin niin hän olisi poistanut kuvan.
Mitähän julkisella paikalla nuoriso kuvaa salaa, ihmisten leukoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kumartelin jotain roskapussilla, en vienyt sitä. Ja niinpä, miksi kuvasi? Sen haluaisin tietää.
Siis se kuvasi sun persettä?
No eipä taida olla miehen puolelta pelkkää ystävyyttä. Ota etäisyyttä ainakin jos et saa suutasi auki.
Ehdotukseni: vaihtakaa kostea kielisuudelma ja rakastelkaa kerran monipuolisesti eri asennoissa, jonka jälkeen lyötte kättä päälle, ettei asiasta enää puhuta. Okei.
Anna olla. Ja jatkossa et pyllistele hänen nokan edessä.
Kuva on tainnut olla kovalla käytöllä.☺️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan poliisille.
Aika liioiteltua. Mun alalla on niin pienet piirit että sellainen haloo ei tekisi hyvää kenenkään uralle siinä kuviossa.
"Olin tyyliin laittamassa roskapussia".
Mitähän tuokin mahtaa tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
"Olin tyyliin laittamassa roskapussia".
Mitähän tuokin mahtaa tarkoittaa?
Roskapussi oli aiemmin tyylitön.
Kyllähän tuo pitää ottaa esille. Kysäise vaan miksi otit kuvan minusta? Vaikeroikoon jos nolottaa, ei ole sinun ongelma. Jos annat olla se on lupa tehdä lisää outouksia jatkossa sinulle