Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan yleisilme vaikuttaa kaupan valintaan

Vierailija
17.07.2021 |

Mun mielestä K-kaupat on viihtyisempiä kuin S-kaupat. K-kaupoissa on enemmän kaikkea extraa tarjontaa, kun taas s-kaupoissa tylsät samat valikoimat. Myös yleisilme on kivempi k-marketeissa mielestäni. Ei riistä bonuksilla houkuttelun saamaan minua s-ryhmän kauppoihin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
2/7 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Prisma on kolkko varastohalli verrattuna sittariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa nuoria naisia kassalla, toinen toistaan kauniimpia 🤗

M34

Vierailija
4/7 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tästä syystä Prismassa käy vain äärimmäisen pakon edessä. En ymmärrä, miksi tekevät sellaisia kauppoja - samalla rahalla olisivat saaneet viihtyisiä.

Vierailija
5/7 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-ryhmän kauppojen yleisilme ja viihtyvyys on parempi ja niissä on huomattavasti parempaa asiakaspalveluja. S-markettiin tai Prismaan kun menee niin vastassa on vain elämäänsä kyllästyneitä yrmyjä eikä lainkaan palvelua. Ainoa miinus että Cittareissa on myynnissä vain kaupan omaa halpaa vaatemerkkiä jotka ovat valitettavasti heikkolaatuisia.

Vierailija
6/7 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen ostamaan tuotteita, joita tarvitsen, en maisemia katsomaan.

Vierailija
7/7 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-ryhmän kauppojen yleisilme ja viihtyvyys on parempi ja niissä on huomattavasti parempaa asiakaspalveluja. S-markettiin tai Prismaan kun menee niin vastassa on vain elämäänsä kyllästyneitä yrmyjä eikä lainkaan palvelua. Ainoa miinus että Cittareissa on myynnissä vain kaupan omaa halpaa vaatemerkkiä jotka ovat valitettavasti heikkolaatuisia.

Minulla on nytkin Cittarin luomupuuvillateepaita. Olen käyttänyt niitä koko kesän. Ei mitään vikaa. Joku teinin mekko tosin kyllä meni reikäiseksi nopeasti, se on totta.

Cittarit paljon viihtyisämpiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan