Tori vaihtohuijaus posti muka rikkonut mutta ei lähetä pyytämiäni kuvia
Moi miten voin selvittää, ilmeisesti tehnyt vaihdon kun ei lähetä pyytämiäni kuvia tuotteesta alapuolelta. Tuote on niin vanha että siihen ei ole painettu Arabian logoja siihen aikaan kun omani on tehty, uudemmissa on kaikissa logot. Ilmeisesti hajottanut omansa ja halusi ilmaiseksi uuden. Kokemuksia
Kommentit (13)
Jos posti rikkonut, sinne korvausvaatimus. Ei kuulu sinulle mitenkään. Jos rikkoutuvaa tavaraa ja myös rikkoutuvalisä maksettu kuljetuksesta tai ainakin olet sitä tarjonnut, voit unohtaa koko casen. Kokemusta on. Kysy lisää, jos tarvetta, kerron, mitä tapahtui.
Tätä olen monesti miettinytkin, että jos hajottaa omansa tai ostaa jostain pikkuvikaisen ja yrittää saada ehjän ilmaiseksi, niin on helppo väittää että on mennyt postissa rikki.
Tätä tukee se, että ostajan lähellä oli samanlaisia myytävänä halvemmalla, mutta niissä oli vain nouto. Miten saan käräytettyä tämän?
Selitäpä vähän tarkemmin mistä on kyse. Oletko siis vaihtanut Arabian astioita jonkun kanssa, joka nyt sanoo postin rikkoneen astiat? Vai mistä kiikastaa?
No jos tää yrittää huijata mua, niin en kyllä halua että postikaan tulee huijatuksi. Kyse on kivitavarasta, joka ei ole voinut mennä rikki muuta kun päällä hyppimällä tai tiputtamalla monta kerrosta.
Tässä ei nyt ole rahasta kyse, mutta haluan että jos mua yritetään kusettaa, niin että tämä tyyppi ei jatka toimintaansa.
Siis eikö tämä Tori.fi kaupankäynti mene ihan omalla vastuulla? Käytettyä tavaraahan siellä kai myydään, joten ostaja päättää itse, millaisen riskin on halukas ottamaan?
Vierailija kirjoitti:
No jos tää yrittää huijata mua, niin en kyllä halua että postikaan tulee huijatuksi. Kyse on kivitavarasta, joka ei ole voinut mennä rikki muuta kun päällä hyppimällä tai tiputtamalla monta kerrosta.
Tässä ei nyt ole rahasta kyse, mutta haluan että jos mua yritetään kusettaa, niin että tämä tyyppi ei jatka toimintaansa.
Jos hän on huijari, niin et saa estettyä hänen toimintaa mitenkään. Noi vain pahenee ja vankilan jälkeen jatkavat toimintaa, koska omatunto puuttuu kokonaan.
Yli 20 vuotta sitten ostettu Ikikukka, jossa ei ole pohjassa Arabian logoa. Ostaja väittää että oli huonosti pakattu ja että on mun syy että on mennyt rikki. Haluan selvittää asian ja pyysin kuvia sekä paketista että Ikikukan alaosan alta (jolloin näkyisi että onko siellä se logo vai eikö ole), mutta ei lähetä kuvia vaan haukkuu mua torin viestien kautta.
Viimeksi pyysin lähettämään ne kuvat että voin aamulla soittaa postille ja selvittää missä välissä sen paketin päällä on hypitty, on katsonut viestin mutta ei vastaa.
Ei kovin uskottavaa tarinaa, jos ei kerran kuvia voi lähettää.
Itse saanut lytyssä olevia paketteja, ja on jo tiskillä kehoitettu ottamaan kuva, jos tarvitsee selvitellä asioita myyjäyrityksen kanssa.
Myin Ikikukan, lähetin sen postilla. Ostaja väittää että se meni rikki mun huonon pakkaamisen vuoksi mutta ei suostu useista pyynnöistä huolimatta lähettämään kuvia paketista eikä tuotteen alaosasta. Tuotteen alaosa on erilainen kuin suurimman osan markkinoilla olevien alaosat, koska siihen aikaan ei pohjassa ei ollut logoja mitkä nyt on. Eli epäilen että yrittää saada mut maksamaan rahat takaisin ja on laittanut epäselvän kuvan rikkoutuneesta alaosasta, jota en voi edes todentaa siksi minkä eilen paketoin.
up