Hei sinä mt-häiriöinen kerro ammattisi/diagnoosisi?
Kommentit (66)
Viimeisen vuoden opiskelija, anorexia ja paniikkihäiriö.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:05"]
huom. itse ainakin yläpeukutan eräänlaisena tsemppauksena, osoittaakseni empatiaa. kuka alapeukuttaa ja miksi??
[/quote]
Miksi pedofiiliä pitäisi tsempata tai osoittaa hänelle empatiaa? Kohdistan nämä tunteet mieluummin uhreille, he sitä tarvitsevat.
[/quote]
Pedofiili ei tarkoita lasten hyväksikäyttäjää. On myös heitä jotka sitä tekevät, mutta veikkaisin suurimman osan pitävän halunsa kurissa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:05"]
huom. itse ainakin yläpeukutan eräänlaisena tsemppauksena, osoittaakseni empatiaa. kuka alapeukuttaa ja miksi??
[/quote]
Miksi pedofiiliä pitäisi tsempata tai osoittaa hänelle empatiaa? Kohdistan nämä tunteet mieluummin uhreille, he sitä tarvitsevat.
[/quote]
Ei pedofiili automaattisesti tarkoita rikollista. Itse ainakin todellakin yläpeukutan, sillä on ihan mahtavaa että kyseinen henkilö on saanut diagnoosin ja saa apua ja haluaa parantua! Ihminen ei voi itse valita mielenterveysongelmiaan kuten ei fyysisiä sairauksiakaan.
[/quote]
[/quote]
Seksuaalinen kiinnostuneisuus lapsia kohtaan ei välttämättä tarkoita sitä, että painaa muksua penaaliin Lähi-Siwan takana. Jos sulla on noin suppea näkemys asioista, niin ole mielummin hiljaa.
Elintarviketyöläinen tehtaassa, bipo II, traumaperäinen stressi
Masennus, paniikkihäiriö, rajatilapsykooseja.
siistijä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:11"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:05"]
[/quote]
[/quote]
En ole kyseinen tsemppaaja, mutta miten pedofiilille myötätunnon osoittaminen on pois siitä, että kokee vahvaa empatiaa ja ahdistusta uhreja kohtaan? Itsensä kurissa pitävä (ei hyväksikäyttäjä) pedofiili tuskin on kovin riemuissaan siitä, että hänen seksuaalisuutensa on erilaista kuin suurimman osan muista, eikä hän pääse koskaan osoittamaan sitä. Mikä on siis muiden kannalta hyvä. Asioista voi nähdä useita eri puolia ja se, etten halua yhdenkään lapsen joutuvan hyväksikäytetyksi, ei tarkoita etten voisi saman aikaan tuntea empatiaa omien halujensa ja tunteidensa kanssa kamppailevaa pedofiiliä kohtaan.
Minulla on "vain" masennusdiagnoosi. Sen lisäksi minulla on unettomuus, syömähäiriö, paniikkihäiriö ja todella vaikea OCD. Viimeiseen 10 vuoteen en ole käynyt lääkärissä enkä OCD:n takia juuri poistu kotoani muutenkaan.
Onkohan yllätys että ei ole ammattia, olen työtön ja 30v.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:11"]
[/quote]
[/quote]
En ole kyseinen tsemppaaja, mutta miten pedofiilille myötätunnon osoittaminen on pois siitä, että kokee vahvaa empatiaa ja ahdistusta uhreja kohtaan? Itsensä kurissa pitävä (ei hyväksikäyttäjä) pedofiili tuskin on kovin riemuissaan siitä, että hänen seksuaalisuutensa on erilaista kuin suurimman osan muista, eikä hän pääse koskaan osoittamaan sitä. Mikä on siis muiden kannalta hyvä. Asioista voi nähdä useita eri puolia ja se, etten halua yhdenkään lapsen joutuvan hyväksikäytetyksi, ei tarkoita etten voisi saman aikaan tuntea empatiaa omien halujensa ja tunteidensa kanssa kamppailevaa pedofiiliä kohtaan.
[/quote]
juuri näin!
t. kyseinen tsemppaaja
Myyjä / opiskelija
Paniikkihäiriö (nyt vihdoin jo melkein selätetty :)), epävakaa persoonallisuushäiriö, posttraumaattinen ahdistuneisuus.
Harmittaa, kun en ole saanut aikaiseksi käydä kunnolla lääkärissä, joten diagnoosi on vähän epäselvä.
Opiskelija, loppuunpalaminen, jonka jälkeen masennus diagnoosi. Sen lisäksi kärsin ahdistuneisuudesta, harhaluuloista, pelkotiloista ja pakkoneurooseista. Ahdistus purkautuu vihana ja kiukkuna. Ainoa diagnosoitu on masennus.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 07:22"]
Sihteeri. Unettomuus.
[/quote]
Sama, lisänä alkoholismi jotta saisin nukuttua edes muutaman tunnin.
Urheiluhieroja, bulimia/ahmimishäiriö.
Opettaja, ahdistuneisuushäiriö, masennus,ahmimishäiriö
Yrittäjä. Epävakaa persoonallisuushäiriö. Toistuva vakava masennus. Alkoholismi.
Lähihoitaja vanhustenhuollossa. Kaksisuuntainen mielialahäiriö II ja epävakaa persoonallisuus
Ohjaaja (sosiaaliala)
Kaksisuuntainen mielialahäiriö, epävakaa persoonallisuushäiriö, ADD, diagnosoimaton lievä Asperger
Hirveesti mieliala ongelmaisia sosiiaali aloilla :/ uskaltaako kehenkään luottaa
Useampi tutkinto, kaksi korkeakoulututkintoa. Ei ammattia. Työkyvyttömyyseläkkeellä.
Asperger.
[/quote]