Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G:Onko ketään ystävä pettäny?
25.08.2006 |
Onko täällä kellään hyvä ystävä pettänyt teitä jollainlailla?
Milloin olette antaneet ystävälle anteeksi ja mikä olisi semmoinen asia mitä ette koskaan antaisi anteeksi, mihin ystävyys mahdollisesti loppuisi?
Kommentit (3)
mut eniten kalvaa se että itse joskus vuosia sitten petin hyvän ystäväni. anteeksi olen saanut mutta ei ystävyys koskaan ennalleen palanut. vieläkin harmittaa oma typerä käytökseni:(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Teininä nyt sattui sitä ja tätä, ne unohdettu ja nauretaan yhdessä. En tiedä miten suhtautuisin tällä hetkellä asiaan.
Alue: Aihe vapaa
ystävyys ollut katkolla kaksi vuotta, eikä kyllä koskaan palaa ainakaan ennalleen. Anteeksi olen jo antanut.