Nuoret naiset (n. 19-25v), joilla huomattavasti vanhempi mies.
Kommentit (24)
Olen 35, naisystäväni 25. Olemme olleet yhdessä kolme vuotta. Meitä yhdistää ala, samanlainen huumorintaju, älyllinen uteliaisuus, halu nautiskella elämästä ja se, ettei kumpikaan meistä kaipaa elämäänsä omia lapsia. Minulla on omistusasunto Helsingissä, hänellä työn vuoksi vuokrakämppä Tampereella. Asumme milloin missäkin, välillä myös ulkomailla. Nukumme samassa osoitteessa ehkä 3/4 ajasta, ja se sopii molemmille oikein hyvin. Avioliitosta ei ole ollut puhetta, mutta suhde tuntuu kummastakin hyvältä ja todennäköisesti sama jatkuu. Sovimme hyvin toisillemme.
Mun mies on 35 v. ja mä 24 v. Ollaan oltu yhdessä vuoden verran, asutaan yhdessä. Ikäeroa ei juuri huomaa arjessa, toki mies on kokenut ehkä enemmän monenlaista ikänsä puolestakin. Lähinnä se ikäero on rikkaus. Viihdytään todella hyvin yhdessä, mieheni on mun paras ystävä :) tehdään paljon kaikkea yhdessä, tehään ruokaa, urheillaan, välillä vain ollaan. Ollaan myös samalla alalla töissä ja se on kans yksi yhdistävä tekijä. Arki soljuu mukavasti, emme juurikaan riitele.
Minulla OLI avioliitto 23 vuotta vanhempaan mieheen. Mutta se siitä :)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 00:04"]Paljonko on huomattavasti vanhempi? Mä täytän 24 ja mies täytti just 30
Mitä kertoisin? Rakastan häntä <3 ollaan oltu yhdessä 5 vuotta, joista asuttu yhdes 4v ja kihloihin mentiin tänä helmikuussa
[/quote]
Mikä ikäero tuo nyt on? Eikö huomattava ikäero ole ainakin 15 vuotta.
No sitähän tuossa kkysyttiinkin. Ap:kin vois vähä tarkentaa aloitustaan kun kerta niin kiinnostaa
Hmm. Mieheni on 30v ja itse 24v. Nyt ero ei ole huomattava, mutta aloimme seurustelemaan 8v sitten kun olin 16v ja mies 22v. Oikeastaan ikäero ei ole ennen näkynyt suhteessa paitsi nyt: en halua tällä hetkellä lisää lapsia, joskus muutaman vuoden päästä. Mies taas haluaa jättää yhteen/olisi pitänyt saada lapset pienemmällä ikäerolla, johon ei kuitenkaan valmis. Ei halua kuvitella itseään 35v vauvan isänä kun esikoisen sai suht nuorena. Saa nähdä mitä käy. Meillä siis 8v yhdessä, 4v aviossa ja yksi leikki-ikäinen lapsi.
Minä Olen 23-vuotias ja mies 43. Ollaan kuin mikä tahansa pariskunta.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:03"]
[/quote]
Hyi hitto. Jengi varmaan nauraa kun kävelette ellei luule tyttäreksi :D
t. Mies
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:03"]
[/quote]
t. Mies
[/quote]
Voishan äijä ikänsä puolesta ollakin naisen isä :D
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:21"]Minä 25 ja mies 41.
[/quote]
Ollaan vuoden verran seurusteltu. Jotkut ovat kommentoineet ikäeroa, usein kuitenkin selän takana. Olemme tavallinen pari. Ei asuta yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:03"]
[/quote]
t. Mies
[/quote]
Voishan äijä ikänsä puolesta ollakin naisen isä :D
[/quote]
Ja mitä siitä? Voisihan saman ikäinen ihan hyvin olla naisen veli.
Meilläkin on ikäeroa 16 vuotta, tosin olen kohta jo 27v. Pari vuotta ollaan oltu yhdessä, kohdattiin baarissa ja kaikki alkoi seksisuhteena joka syventyi seurusteluksi.
Tunsin tuollaisen parin. Ovat yhä yhdessä mutta vanhempia jo. Nainen ujosteli miestään, syntyi vaikutelma kuin koululainen olisi naimisissa rehtorin kanssa.
Pintapuolisesti tiedän muitakin ikäeropareja. Naiset ovat omaksuneet arvokkaan rouvan roolin ja ovat hyvin ylpeitä puolisoistaan. Ihmekö tuo, ei ne miehet mitään hanttihommien tyhjätaskuja ole.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:03"]
[/quote]
t. Mies
[/quote]
No ei itseasiassa luule. Mun isä on yli 50vee että eipä tunnu että isän kanssa seurustelisi.
Mua luullaan tuon tuosta vanhemmaksi ja miestä taas nuoremmaksi.
Sitä paitsi.. jos jotakin häiritsee meidän suhde, ei se paljon meiltä pois ole. Sorge vuan.
T. Se 23-vuotias.
Minä 23, mies 38
Ollaan oltu nyt 4,5 vuotta yhdessä. Yhdessä ollaan asuttu 3,5 vuotta ja hyvin menee. Ollaan ihan normaali pariskunta.
Ainiin, meillähän on kaksi lastakin. Hyi kauhistus ;-)
t. 9
Täytin juuri 20 ja mieheni on 29. Yhdessä olemme olleet kuusi vuotta ilman taukoja, joten hän on ainut jonka kanssa olen ollut. Asumme yhdessä ja olemme kihloissa (kihloissa olemme olleet yli kaksi vuotta), menemme kohta naimisiin. Olemme onnellisia ja rakastuneita, eikai tässä muuta kerrottavaa :) saa toki kysyä.
Minä 23, poikaystävä 34. Olemme tunteneet/seurustelleet vasta vähän aikaa. Alussa ikäero kieltämättä vähän mietitytti mua, ennen nykyistäni isoin ikäero suhteessa oli ollut 6 vuotta. Ikäeroa ei kuitenkaan juuri huomaa arjessa muuten kuin siinä, että poikaystävälläni on yliopistotutkinto ja koulutusta vastaava vakiduuni, itse vasta opiskelen. Lapsia olisi toiveissa jossain vaiheessa, mutta ensin keskitytään nauttimaan vain toisistamme :)
Paljonko on huomattavasti vanhempi? Mä täytän 24 ja mies täytti just 30
Mitä kertoisin? Rakastan häntä <3 ollaan oltu yhdessä 5 vuotta, joista asuttu yhdes 4v ja kihloihin mentiin tänä helmikuussa