Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
ex ajaa iltaisin autolla mun kodin edestä
21.07.2014 |
Inhottaa, ex jättää lapset nyksälle hoitoon ja lähtee harrastamaan... Tämän jälkeen, kun harrastus ohitse, ajaa mun kodin edestä hiljaa. Kyttääkö mua? Kotini ei ole matkalla, vaan tänne syrjään on erikseen ajettava tullakseen. Naapuri kertoi. Lapset todellakin siellä, eikä mitään asiaa tänne saakka. Harrastus vähän matkan päässä. Tuli sit tänne ajelemaan...
Kommentit (22)
Ehkä mies haluaisi puhua kanssasi ja on pahoillaan, eikä oikein osaa toimia tilanteessa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:47"]Mitä, jos olisit iso tyttö ja puhuisit sen entisen rakkaan puolisosi kanssa?!
[/quote]
Ai kysyisin, että miksi ajelet mun kulmilla...?:-)
Mitä luulet, että vastaisi? Ap
[/quote]
Ylipäätänsä teidän erosta jne... Eron alkutiimellyksessä saattaa jäädä asioita käsittelemättä ja varmasti sanottu jotakin äkkiväärääkin. Puhdistaisitte vähän pöytää niinkuin aikuiset ihmiset tekee jne...
[/quote]
Kuulostaa järkevältä. Keskusteluyhteyttä tällaisten jälkeen ollut vaikeaa löytää. Lapset menevät mummon luokse ensi viikolla. Voisi olla järkevää keskustella jossain muualla kuin mun luona, syksyn asioista olisi hyvä keskustella myös. Mä olen käsitellyt eroa terapiassa ja ystävien kanssa. Ehkä miehillä vaikeampaa? Ap