Facebook perhe ja parisuhdetilanteet
Mitä mieltä olette ihmisistä, joilla on esim. parisuhdestatuksena naimisissa, muttei kenen kanssa? Samalla kuitenkin julkisena koko muut suku. Tai että pariskunnasta vain toisella lukee parisuhteessa ja kenen kanssa mutta toisella ei lue mitään, eivätkä näy toistensa kavereina? Entä jos toisella lukee parisuhteessa henkilön X-kanssa ja toisella osapuolella taas naimisissa, mutta ei puolison nimeä?
Kommentit (48)
Oonko ihan kauhea ihminen kun mua ei kiinnosta fb-"kavereiden" parisuhdetilanteet.
Outoa. Reilu ja rehti ihminen laittaa kyllä kenen kanssa on parisuhteessa.
On se outoa. Ihmeellistä. Kannattaa seurata tarkoin mitä päivittävät.
No mulla lukee naimisissa mutta ei kenen kanssa. Mies ei ole facessa, eikä halua, että laitan sinne kuvia hänestä tms. Ja eiköhän tutut tiedä kenen kanssa olen vihitty.
Mä olen niin paljon nähnyt näitä salailijoita, että en luota yhteenkään jolla ei ole parisuhdetilanne näkyvissä (jos siis on suhteessa).
No minä olin sitten monta vuotta outo ja epärehellinen.
Vasta viime kuussa laitoin kenen kanssa olen parisuhteessa.
Viime kuussa nimittäin mieheni liittyi facebookkiin..
Me ollaan naimisissa, mutta facessä ei näy kenen kanssa.
Tämä siksi, että ei ollut meidän edun mukaista. Oli tilanteita, kun oli Me. Katosi se minä tai hän.
No ei kiinnosta pätkääkään.
Mulla lukee on naimisissa. Puolisoni ei kuitenkaan ole facebookissa, joten ei lue kenen kanssa. Ja jos olisi, ei mua haittaa vaikka lukis mitä tai ei lukis ollenkaan. Facebook ei ole real life.
Mut provohan tää oliki.
Miksi se mua kiinnostaa? Jospa toinen ei ole edes facebookissa.
Noi on munkin fb-kavereissa aika yleisiä. En ymmärrä miksi voi nimetä siskonsa tai isänsä sukulaiseksi, mutta ei voi paljastaa kenen kanssa on naimisissa. Tai miksi vuosia seurustellut laittaa että on kiinnostunut miehistä mutta ei kerro että seurustelee. Onko siis sukupuolisen suuntautumisen julkituominen tärkeämpää kuin kertoa että on parisuhteessa. Kun yleensähän siitä puolisosta pidetään ja ollaan vähän ylpeitäkin siitä että ollaan yhdessä.
Mulla lukee naimisissa. Mies on kyllä fb:ssa, mutta me ei olla fb-kamuja. Mä en tiedä mitä miehellä lukee. :)
Nää on usein niitä samoja, joiden kaverilista ei näy kellekään, profiilikuvana on joku aivan muu kuin oma naama ja joskus jopa nimenä on jotain ihan muuta kuin oma nimi.
Nelosella ei muutes näy kaverilistakaan yleisesti, vain yhteiset kaverit näkyvät... Profiilikuvakin on aika epäselvä.
Kyllä on tuli nyt outo ja jotenkin kieroutunut olo.
Koskahan mun kaikki synkät salaisuudet paljastuu?
Meillä molemmilla lukee married muttei nimiä. Kaikki keille asia yhtään kuuluu tietää kyllä.
Mun kaveri perusteli asiaa niin, että riittää kun he itse tietää olevansa sitoutuneita toisiinsa. Ymmärrän, että jotkut haluaa myös tietoturvasyistä pitää asian omana tietonaan. Ja kaverilistan piilossa, eikä esiinny omalla kuvallaan. Itselläni näkyy parisuhdetilanteeni, mutta vain kavereille.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:26"]Mulla lukee naimisissa. Mies on kyllä fb:ssa, mutta me ei olla fb-kamuja. Mä en tiedä mitä miehellä lukee. :)
[/quote]Miksi ette ole fb-kamuja??
Ihmettelen kyllä ihmisiä, joilla lukee "parisuhteessa" eikä kerrota kenen kanssa mutta samalla huudetaan joka ikinen kaveri koko maailmalle ja kerrotaan oman suvun "kuka on kuka?"
Jaa'a..ollaanpa me miehen kanssa sitten outoja. Ehkä salaillaan ja piilotellaan olevamme naimisissa näin 14 vuoden yhteiselon ja 7 avioliittovuoden jälkeen:D Kavereita ollaan, mutta enpä muista, onko toisten päivityksiäkään kommentoitu.
Minusta tuntuu erikoiselta, jos pariskunnan pitää käydä keskinäistä keskustelua facessa kun osoittaakseen, että näin hyvin meillä menee tai jotain, en tiedä, mikä siinä on tarkoituksena. Jotenkin hassua, kun syntymäpäiväonnitteluista lomasuunnitelmineen keskustellaan julkisesti facessa. Eikö naamatusten voi jutella vai kelle ne asiat halutaan kertoa? Ennemmin minä ainakin ihan livenä mieheni kanssa keskustelen asiasta kuin asiasta.
Luulin et oon ainoa joka ei oo miehen kanssa fb-kamu!
Täytyy nyt kyllä tunnustaa etten ikinä tutki toisten profiileja noin tarkkaan. Mitäpä se minulle kuuluisi kenen kanssa joku fesetuttu on naimisissa, ja jos taas on minulle muutakin kuin fb-kaveri eli tunnen oikeassa elämässä niin silloin todennäköisesti tunnen myös perheensä/puolisonsa.