Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2v ei nuku, joten ei nuku muutkaan ;(

Vierailija
18.06.2014 |

Koko aamupäivän odotin ja laskin minuutteja että saa lapset päiväunille. No ei. 2v huusi puolitoista tuntia eikä suostu nukkuu. Pinna kireellä jo valmiiks ja ei kiinnostaa enää mikään lapsiin liittyvä. Mitä apuja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nukkupahan sitten yöllä paremmin. Illalla laitat ajoissa unille, niin saat omaa aikaa ja sitten ajoissa yöpuulle. Ei päikkärit lopulta kuitenkaan korvaa kunnon yöunta. 

Ja meillä molemmat lapset (kotihoidettuja) lopettaneet päikkärit 2 vuotiaana. Eli itse pitää vaan sopeutua tilanteeseen, ja käydä illalla aikaisemmin nukkumaan. Ei auta. Toista ei voi pakottaa nukkumaan.

Vierailija
2/8 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se uni tule jos ei väsytä.

Nyt täytyy vain jaksaa sinunkin valvoa. Jospa yöunet sitten olisi paremmat teillä molemmilla. Menkää vaikka ulkoilemaan ja purkamaan energiaa sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna huutaa, kyllä varmasti joskus lopettaa.

Vierailija
4/8 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mennä ulos kun on ollut kuumeessa.  Olen vain niin tyhmä, että kun alkaa ärsyttää, en pääse sen yli

ap

Vierailija
5/8 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne, 2-vuotias ei nukahda päiväunille. Pari kertaa viikossa käy niin, yleensä kyllä nukkuu pari-kolmekin tuntia. Pinnaa kiristää äidillä. Sitten saan omaa aikaa, kun mies tulee töistä. Jätän 2-vuotiaan ja vauvan miehen hoteisiin ja häivyn itse kauppaan tai lenkille. Ja kotiin palaa taas hieman rentoutuneempi äiti :)

Vierailija
6/8 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin sama. Ja luovuttiin vielä tuteistakin ja päikkäreille nukahtaminen on entistäkin vaikeampaa. 

Tuntuu kuitenkin tarvitsevan unet, kun sitten 16-17 maissa meinaa väkisin nukahtaa ja niin myöhään ei voi enää nukkua tai yö menee ihan pieleen. Sitten kuudelta tulee jo kunnon itkupotkuraivarit ja on pakko ruveta keittämään iltapuuroa..

Vierailija
7/8 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aivan poikki raskaan fyysisen työpäivän jälkeen. En voi jättää lasta sille. Se nukahtaa kuitenkin sohvalle.

No toivotaan, että nukkuu edes ensi yönä ja käy ajoissa nukkumaan.

ap 

Vierailija
8/8 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän että ärsyttää, mutta illalla kun muksu nukkuu sun sielusi taas lepää. Ja susta tuntuu että oli ihan turhaa olla ärsyyntynyt ja stressata turhaan. Ja nukkuvaa lasta katsoessa tulee tunne, että miten ihmeessä hän on ikinä voinutkaan ärsyttää. Kunnes koittaa taas huominen, ja pirpana kiukkuaa ja äitiä kiukuttaa. Semmoista se on :) Mutta helpommaksi muuttuu kuukausi kuukaudelta. Tsemppiä :)

- 2

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 13:38"]

Ei voi mennä ulos kun on ollut kuumeessa.  Olen vain niin tyhmä, että kun alkaa ärsyttää, en pääse sen yli

ap

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi