Sattuiko eka kerta?
Mulla sattu aivan sikana. Johtu varmaan siitäkin koska en ollut tarpeeksi märkänä.
Ikää oli 16 vuotta.
Kommentit (33)
Ei sattunut. Olin 17 v. ja humalassa, kun se tapahtui. Kummallekin kerta oli ensimmäinen.
Mullakin sattui ihan tajuttomasti, varsinaisella ekalla kerralla ei poikaystävä saanut edes penistään kokonaan sisään kun oli pakko lopettaa kivun takia. Toisella kerralla sitten saatiin immenkalvo puhki (verta tuli jonkin verran) ja olikin jo helpompaa.
Eka kerralla ei päässyt läpi, eikä vielä toisella. Mutta kolmannella kerralla sitten onnistui. Vähän kirveli, ei varsinaisesti sattunut ja pientä kirvelyä jatkui vielä muutaman kerran, sitten ei enää. Ei ollut mitään verta tms. Olisiko tamponin käyttö ja kalvon rikkonut. JOssakin maassa mut olis varmaan tapettu kun ei saatu anopille verisiä lakanoita...
Sattui eikä onnistunut varmaan viiteen-kuuteen ensimmäiseen kertaan sen takia. Vieläkin sattuu silloin tällöin, vaikka onhan tuosta "lopullisesta ekasta kerrasta" jo vuosia aikaa.. :(
Sattui, sitten kun se penis meni sisään asti, viidennellä kerralla ehkä? Edelleen ei toivoakaan mistään pikaisista, kun on noi paikat sen verran ahtaat. Aina ei jaksaisi käydä koko esileikkirumbaa läpi.
joo kyllä sattui ja jotain repesi
Sattui todella paljon vähemmän kuin synnytys.
Olin vastatäyttänyt 14 ja ei sattunut :) vieläkin olen sen ensimmäisen miehen kanssa yhdessä, n20
Ei sattunut ei, mies tiesi että olin neitsyt ja osasi myös hoitaa mut kunnolla kosteeksi ennen yhdyntää. Hyvä kokemus kaikinpuolin, eikä jäänyt traumoja.
Sattui aluksi, mutta hetken päästä muuttui epämukavaksi. Seuraavalla kerralla jo tuntui paremmalta
En muista, siitä on niin kauan aikaa. Verta tuli vähän. Mitään traumaa ei jäänyt, joten oli ihan ok.