Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sattuiko eka kerta?

Vierailija
21.07.2014 |

Mulla sattu aivan sikana. Johtu varmaan siitäkin koska en ollut tarpeeksi märkänä.

Ikää oli 16 vuotta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, siitä on niin kauan aikaa. Verta tuli vähän. Mitään traumaa ei jäänyt, joten oli ihan ok.

Vierailija
22/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut. Olin 17 v. ja humalassa, kun se tapahtui. Kummallekin kerta oli ensimmäinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin sattui ihan tajuttomasti, varsinaisella ekalla kerralla ei poikaystävä saanut edes penistään kokonaan sisään kun oli pakko lopettaa kivun takia. Toisella kerralla sitten saatiin immenkalvo puhki (verta tuli jonkin verran) ja olikin jo helpompaa.

Vierailija
24/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerralla ei päässyt läpi, eikä vielä toisella. Mutta kolmannella kerralla sitten onnistui. Vähän kirveli, ei varsinaisesti sattunut ja pientä kirvelyä jatkui vielä muutaman kerran, sitten ei enää. Ei ollut mitään verta tms. Olisiko tamponin käyttö ja kalvon rikkonut. JOssakin maassa mut olis varmaan tapettu kun ei saatu  anopille verisiä lakanoita...

Vierailija
25/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut.

Vierailija
26/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui eikä onnistunut varmaan viiteen-kuuteen ensimmäiseen kertaan sen takia. Vieläkin sattuu silloin tällöin, vaikka onhan tuosta "lopullisesta ekasta kerrasta" jo vuosia aikaa.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui, sitten kun se penis meni sisään asti, viidennellä kerralla ehkä? Edelleen ei toivoakaan mistään pikaisista, kun on noi paikat sen verran ahtaat. Aina ei jaksaisi käydä koko esileikkirumbaa läpi.

Vierailija
28/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kyllä sattui ja jotain repesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui.

Vierailija
30/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui todella paljon vähemmän kuin synnytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vastatäyttänyt 14 ja ei sattunut :) vieläkin olen sen ensimmäisen miehen kanssa yhdessä, n20

Vierailija
32/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut ei, mies tiesi että olin neitsyt ja osasi myös hoitaa mut kunnolla kosteeksi ennen yhdyntää. Hyvä kokemus kaikinpuolin, eikä jäänyt traumoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui aluksi, mutta hetken päästä muuttui epämukavaksi. Seuraavalla kerralla jo tuntui paremmalta