Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

n. 930g/350kcal vesimelonia iltapalaksi

Vierailija
21.07.2014 |

Kuorin ja paloin kippoon itselleni valmiiksi puolet minivesimelonista iltanaposteltavaksi. Sen lisäksi että saan tuolla määrällä itselleni koko yön kestävän vessahädän, saan myös n. 350 kcal energiaa. Mutta mitä siitä, ei tämä herkkuvesimelonikausi kauan kestä :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa määrässä suklaata, jota tosin kyllä pahinkaan sokerikoukkuinen ei pysty syömään on mitä,  noin 5000 kcalia? Että ei paha. :-P

Vierailija
2/6 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin joskus, että vesimelonissa on yhtä vähän kaloreita painoyksikköä kuin kurkussa. Nimi harhaanjohtaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, eilen vedin kokonaisen vesimelonin ja vasta sitten tajusin tarkistaa kalorit. Luulin, ettei siinä mitään oo kun on niin vetistäkin :D Toivoin saavani siitä karkkikorvikkeen vaan joopajoo.

Vierailija
4/6 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole huomanneet, että vesimeloni on melko makeaa? Onhan siinä siksi oltava enemmän kaloreita kun kurkussa.

Vierailija
5/6 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:51"]Samassa määrässä suklaata, jota tosin kyllä pahinkaan sokerikoukkuinen ei pysty syömään on mitä,  noin 5000 kcalia? Että ei paha. :-P

[/quote]

Tämä on ihan loistava :)

Oon nyt syönyt n. puolet melonista ja maha alkaa olla tosi täynnä. En siis millään saa kaikkea 350kcal tuhottua, joten aina vaan parempi. Ap.

Vierailija
6/6 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ravintoköyhä iltapala.